Hei! Itellä ei ole juuri mitään kokemuksia telkkujen maailmasta joten kysyn teiltä. Eli Mahdollisimman hyvä ja vähintään 40" saisi olla. Ja LCD ei Plasmaa. 3 HDMI liitäntää olisi kanssa plussaa. Make
Kävin hakemassa tällaisen ja olen tyytyväinen http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=32887
Mitä itekkin oon tässä noita katellu kun iskä on puhunut, että kohta ostetaan uus fullHD telkkari niin noista Sonyn W4000 oon lukenu oikeestaan pelkkää hyvää.
Sama juttu. isä puhui uuden telkun ostosta ja oli vielä mielissään kun sanoin että voisin osan seuraavasta tilistä siihen antaa Toi kyl näytti ja kuulosti melko kivalta ja menee vielä helposti budjettiin Mitä sitten löytyy kalliimmasta telkasta. Eli mitä tosta puuttuu.
Tota samaa Sonya olen itselleni hankkimassa heti ensi vuoden alussa. Kävin parissa paikallisessa kodinkoneliikkeessä katsomassa. Hyvä laite tohon 1000€ hintaan.
Hintaeroa on 270€ niin kannattaako tuo kalliimpi sitten ottaa? Koska jos kerrankin ostaa niin eihän silloin huonoa kannata ottaa.
Itselläni kyseinen KDL-40W4000 E ja puolenvuoden kokemuksella voin sanoa, että liikken toisto on erittäin asiallinen ilman 100Hz. Hyvä telsu, suosittelen.