niin mä yritän tehä tol sitä DXAR-tiedostoa siis kö mä käynnistän sen ohjelman niin tulee vaan console kirjotuksii tod vähän sit et opening / checking 150.PBP file cannot open 150.PBP file sit se ohjjelma vaan sammuu kyl se teki sen DXAR tiedoston mut sen tiedoston koko on 0 k eli siellä ei mitn tiedostoi . mitä mä oikein tehin väärin???????? ja sit et pystyykö devhook 0.52 :sel niin "matkiin" sitä 3.02 koska mul on 1.5 ja tarvisin päivityksen gta vice city storiessiin????????
Mene sivulle http://dl.qj.net/ Mene PSP > Firmwares. Lataa sieltä 1.50 firmware tiedosto koneelle ja nimeä se 150.PBP. Lataa samasta paikasta 3.03 firmware tiedosto ja nimeä se 303.PBP. Älä sekoita niitä toisiinsa kummankin nimi on alussa EBOOT.PBP! Siirrä ne tämän tiedostot oeupdatemaker kansioon psp:llä. Nyt voit suorittaa sen ilman virhettä! Tämä kesti itselläni ainakin 10 minuuttia. Ohjeet loppuun asti: Tämän jälkeen kytke PSP koneeseen siirrä PSP:lle 303oeflasher ja 303oeflasher% tiedostot jos et ole vielä. Kopioi DATA.DXAR tiedosto oeupdatemaker-kansiosta 303oeflasher-kansioon. Nyt suoritat tämä installerin ja sinulla on 3.03 OE-A. Kaikki tiedostot PSP/GAME/ kansioon jos sinulla on 1.50, jos sinulla on joku custom niin laita PSP/GAME150/ kansioon. Jos joku muu kuin 1.50 tai custom sinun pitää alentaa FW!
eihän niitä tiedostoi piä laittaa oeupdatemaker% mä yritin ainaki ton oeupdatemaker mut entä oeupdatemaker%????
nyt se alko tekeen 150.PBP.lle jotain mut sit ei tehny mitään 303.PBP. vaan siin luki näin opening and checking 302.PBP. vaik siin pitäs olla 303.PBP. mä sain toimiin 150 :sen sillain et kun nimesin sen niin laitoin vaan (150) en muuta.. mikä neuvoks nyt????
ei hätää mä sain sen brobleema oli et en muistanu et yritin saaha 3.02 ea versiot XD ja kokoajan nimesin sen 3.02 tiedoston 303 XD
mut mitä kaikkii tiedostoi mä voin poistaa näist???? ja devhookil ei vissiin enään tee mitään et sen voi poistaa???? ja suuret kiitokset petrinm selkeistä ohjeista
Itse formatoin koko kortin kun oli ennestään devhook ja paljon muita turhia tiedostoja. Muista vaan ottaa talteen peli tallennukset eli kopioi koneelle PSP/SAVEDATA/ ennen formatointia ja palauta samaan paikkaan formatoinnin jälkeen. Ja formatoi PSP:llä eli Settings > System Setting > Format Memory Stick. Jos windowssilla formatoi niin se ei luo tiedostoja takaisin ja tiedostorakenne voi olla väärä.