G2A Luotettavuus

Discussion in 'PC:n pelit' started by Malperi, Nov 9, 2016.

1. Malperi

Malperi Regular member

Trophy Points:
    28
    Siis. Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä kaupasta?
    Olen itse kuullut huhuja että usein pelit ei toimi tai steam tili voidaan lukita. En siis tiedä onko totta nämä huhut mut varovaiseksi pisti..

2. jpvir

jpvir Regular member

Trophy Points:
    28
    Olen itse ostanut tuolta psn usd koodeja n.400:lla, ei oo tähänmennessä ollu mitään ongelmaa. Kyllähän tuolta varmaan nykyään paljon huijareitakin löytyy kun ton shieldin hintakin on jo kolminkertaistunut. Ilman shieldiä en tuolta enää uskaltais mitään ostaa.

Last edited: Nov 10, 2016
    Malperi likes this.
  3. Ninjamaa

Ninjamaa Newbie

Trophy Points:
    1
  4. Malperi

Malperi Regular member

Trophy Points:
    28
    Juuri tuon videon nähneenä epäilevänä ketjun loinkin.;)

5. Kapteeni21

Kapteeni21 Member

Trophy Points:
    11
    Ite oon kans ostanu G2A:sta pari peliä eikä mullakaan ole ollut ongelmia niitten kanssa.

6. sepemies

sepemies Newbie

Trophy Points:
    3
    Mitään huolenaihetta ei ole, kuhan aktivoi sen kuukauden ilmaisen G2A shieldin sieltä asetuksista ja käyttää PayPalia maksutapana. Itselläni on tullut kerran ongelmia erään ostajan kanssa kun antoi koodin joka oli aktivoitu sen jälkeen kun sain sen, eli se tuplamyi sen vahingossa tai vastaavaa.
    Noh, eka yhteyttä G2A:n ja sieltä ei apua tullut vaikka oli "shield" josta tuolloin jopa maksoin 3e. Tämän jälkeen yhteyttä paypaliin englanniksi avaten "dispute claimin" eli ns. reklamaatio käsittelypyyntö ja tuli rahat voitettua takaisin.
    Tosin erittäin harvinaista nuo väärät koodit. Olen ostellut kymmeniä koodeja sieltä ja vain kerran ollut ongelmia.
    Pääsääntöisesti ei tarvitse edes PayPalia käyttää kunhan itse on heti valmis käyttämään koodin kun saa sen.

7. Ehni

Ehni Active member

Trophy Points:
    73
    Itse ostanut varmaan parikymmentä peliä shieldillä ja ilman, alle kympin peleissä useimmiten jätän shieldin pois. 100% kaikki toiminut itellä

Share This Page