Olen paininut jo jonkun aikaa tämän kortin tv out asetusten kanssa. Saan näytön näkymään windowsin omalla näytön valinnalla hyvin, mutta kun otan nviewin käyttöö tulee ongelmia. 1. Ohjelma ei osaa lupauksista huolimatta "heittää" ohjelmaa toiseen näyttöön 2. Ohjelma ei kloonilla osaa vaihtaa theater modeen elikkä elokuvat eivät näy kaikki muu näkyy... Tärkeintä olisi saada ohjain toimimaan siten että se heittää leffan tv:lle ja näytöllä saisi tehdä muuta. olen koittanut myös TV TOOLIA eikä sekään toimi kuten pitäisi onko jollakin sama kortti ja mitä ajureita käytätte jos saatte theater moden toimimaan?
Geforce:issa ei ole theater modea. paina hiiren oikea näppäin->ominaisuudet->asetukset->lisäasetukset->Geforce "näytönohjaimesi"->overlay-värien ohjaus-> sieltä videon peilaus.
Johtuisikohan tuo ongelma Nviewissä ajureista? Imasin just 44.03 ajurit jotka pitäis olla hyvät??? Niin ja vielä...... Millaisilla asetuksilla toi windowssin näytön jakaminen pitää olla? siis jatkanko työpöytää näytöstä vai laitanko tv:n ensisijaiseksi näytöksi?... pitäis vaan saada ne työkalurivit tohon näyttöön....
Olisi ongelma kuva näkyy töllöstä, mutta olisi toinen ongelma... TV TOOLissa on valikko millä saa windowssin oikealla näppäimellä --->play in tv... mutta itselläni se avaa valikolla full screenillä bsplayerin näytössäni... kun laitan tuon tv:n ensisijaiseksi niin silloinhan työpöytä ja kuvakkeet näkyvät tv:ssä... eli sellaiseksi sen ei pitäisi mennä vaan kuva TV:seen ja työpöytä näytölle... olisikohan kenelläkään minkäänlaisia vinkkejä?????
ONGELMA RATKAISTU....... Lueskelin vanhoja viestejä, Mutta BSplayerissä eivät tekstit näy koko ruudussa tv:ssä.... näytön pikkuikkunassa näkyy.... olisko vinkkejä?????
Olen yrittänyt tuota, mutta eipä auttanut... mitäs muita Bsplayerin tapaisia soittimia on onko jotain jossa saa tekstit myös ilman erillistä ohjelmaa??