Gainward GF4 Ti 4600:n vivo-piuha haussa

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by Valtias, Sep 22, 2004.

1. Valtias

Valtias Member

Trophy Points:
    11
    Muuton yhteydessä hävisi ko. kortin vivo-piuha ja olen kuullut että Gainwardin kortteihin ei käy muiden valmistajien s-video-piuhat. Joten, ei kenelläkään sattuisi ylimääräistä vivo-piuhaa lojua jossain nurkassa, niin voisin ostaa sen pois, koska mikään tietokoneputiikki ei moisia piuhoja myy.

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    huuto.net:issä noita on joskus ollut myynnissä, gainward:ilta varmaan saa emaililla lisää infoa tuosta VIVO kaapelista.

3. Valtias

Valtias Member

Trophy Points:
    11
    Alustavalla tarkistuksella huuto.netissä ei ollut mitään ja kirjoitin jo maahantuojalle, siellä sanoivat että pitäisi ottaa siihen kauppaan yhteyttä mistä kortin osti. Mutta eipä verkkokauppa.comissa tuollaisia piuhoja näkynyt.

4. hartasa

hartasa Regular member

Trophy Points:
    26
    onks toi vivo sellanen joka muuttaa s-videon komposiitiks tuol. Mun kaverilla on sellanen ylimääränen jossa on s-video toisessa päässä ja toisessa komposiitti kai naaras. sil tuli se geforce 4 max 450:n mukana.

5. Valtias

Valtias Member

Trophy Points:
    11
    Ei, vaan tuossa on neljä piuhaa. Eli kaksi komposiittia ja kaksi s-videota, in ja out kumpaakin. Mutta sain jo verkkokaupasta piuhan, se ei tosin ole samanlainen kuin vanha oli, mutta pitää testata toimiiko se.

6. milppa

milppa Member

Trophy Points:
    11
    Saitko toimiin? Jos et, niin mulla olis Gainwardin alkuperäinen ViVo-piuha.

Share This Page