kun käytän Gamebooster 2.4 koneeni menee kiinni 5 min sisällä ja jos menen ennen tätä aikaa pois pelistä niin en voi kirjoittaa mihinkään ohjelmaan esim. Steam, Firefox. Ilman koneen uudelleen käynnistystä. taas kun käytän Gamebooster 3 Beta niin ei tule sitä ongelmaa että kone menisi kiinni vaan kun sen pistää kiinni ei voi kirjoittaa mihinkään ohjelmaan ilman sen ohjelman kaatumista (samoin tapahtuu GB 2.4 mutta olin liian laiska sen lisäämiseen siihen). Luulen ettei syynä ole koneen yli kuumentuminen koska kone ei ollut edes niin lämmin kun se on muulloin. kone on HP Pavilion dv6-3138eo Toivon että vastauskia tulee ja kiitos etukäteen. =)
Poista se gamebooster ja sulje itse ne turhat ohjelmat ennen niiden pelien pelaamista. Noilla "optimointisoftilla" ei tee yhtään mitään. Korkeintaan sekoittavat jotain kun eivät välttämättä tiedä mitä softia saa sammuttaa ja mitä ei.
Poistin GB:n heti kun alkoi oikkuilla mutta haluasin vaan tietää miksi ei toimi kun kaverilla samanlaine kone, eli jos siihe sais vastausta kehiin.
Sammuttaa todennäköisesti jonkun palvelun tai ohjelman jota ei saisi sammuttaa. Sitähän nuo optimointisoftat tekevät, eli sammuttavat softan tekijän mielestä turhia palveluita ja ohjelmia taustalta pyörimästä. Ilmeisesti tuo ei tunnista jotain tärkeää palvelua/ohjelmaa oikein ja sulkee sen tai ne ja käyttöjärjestelmä ei tämän vuoksi toimi enää oikein.