geforce 4 mx440 nv 17 tv-piirillä

Discussion in 'VCD ja SVCD -formaatit' started by Juuso, Jan 28, 2003.

1. Juuso

Juuso Member

Trophy Points:
    11
    Kohta poksahtaa oikeasti hermot näitten vehkeitten kans. Tietääkö kukaan mistä voi johtua kun divx elokuvat näkyy monitorilla, mutta ei tv:ssä. Mediaplayerin reunat kyllä tulee näkyviin telkkariin, mutta kuva vaan ei sitten tuu...kokeilin sitä ns "monitordummy"-juttua ja sain kyllä nviewistä kloonin toimimaan mutta sitten kaatu vaihteeks koko kone. Olen siirtänyt kuvan nviewin pikanäppäimillä kuvan telkkariin ja se on toiminut hyvin kunhan sais vielä elokuvankin näkyviin. Nyt ilmesty sitten taas uusi ongelma, kun siirrän kuvan alkaa äänet pätkimään ja televisioon ei tule minkäänlaista kuvaa...Olisin todella kiitollinen jos jollain olisi mitään järkevää neuvoa(muuta kuin näyttiksen vaihto). Kiitos jo etukäteen

2. snapsix

snapsix Regular member

Trophy Points:
    26
    No tästähän on nyt ollut vaikka kuinka paljon keskustelua hiljattain. Hae viestejä, niin vastaus ongelmaan voi löytyä. Ja se TVtool on edelleen hyvä ohjelma, jonka pitäisi toimia kaikilla nvidian piireillä varustetuilla näytönohjaimilla.

3. Bonehead

Bonehead Member

Trophy Points:
    16
    No ei toimi tvtool ainakaan mulla ja mulla on myös geforce 4 mx440 se tvtool vaa sanoo että ei löydy tv-piiriä. vaikka kyl siin semmonen on.

4. Jake

Jake Active member

Trophy Points:
    66
    Testaa uusinta versiota TVTool:sta. Ainakin vanhemmissa versioissa oli ongelmia joissakin GF4-MX sarjan korttien kanssa, koska TV-Chip:ä ei oltu tuettu..

EDIT: Ja mitkäs ajurit? Kokeile valmistajan omia ja detonatoria..

Last edited: Jan 28, 2003
  5. Juuso

Juuso Member

Trophy Points:
    11
    kiitti kaikille jotka viitsitte vastata...Asia vaan on niin että toi TVTool ei toimi nv17 tv-piirin kans, koska NVidia ei ole julkaissut kyseisen tv-piirin specsejä eikä näinollen TVToolia saada tukemaan ollenkaan...näin on ikävästi asiat tällä hetkellä. Niin ja mulla on uusimmat Detot ja kaikki muutkin pitäs sillä saralla olla kunnossa...

6. wipe2000

wipe2000 Senior member

Trophy Points:
    118
    Tuotahan voisi melkein pitää vikana näytönohjaimessa, jos siinä on TV-out luvattu. Myyjän pitäisi oikeastaan korjata asia/vaihtaa tuote toimivaan.

7. Bonehead

Bonehead Member

Trophy Points:
    16
    Eipä auta on uusin versio ja näytönohjaimen ajurit on uusimmat.

8. LukeWader

LukeWader Regular member

Trophy Points:
    26
    joo oli samoja ongelmia ja homma rupes pelaa ,kun laitoin detonator 27(jos nyt muistan oikein ton numeron)

9. Tuppu

Tuppu Member

Trophy Points:
    16
    Ainakaan mulla ei toiminut ennen kuin laitoin TV:n esisijaiseksi näytöksi nwiew:stä.

10. Jake

Jake Active member

Trophy Points:
    66
    Ainakin MSI:n korteilla on modatut detonator ajurit. Ilman niitä TV-Out ei välttämättä toimi. Eli ne ei ole samat kuin nVidian sivuilla olevat vaikka MSI:n sivuilla näyttäisi et ne on samat detot..

11. Tuppu

Tuppu Member

Trophy Points:
    16
    Mulla on MSI G4 ti4600 ja nvidian ajurit ja hyvin toimii TV-out.

Share This Page