Geforce 6600 GT ääni kuuluu, mutta kuva ei näy

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by Casepri70, May 28, 2005.

1. Casepri70

Casepri70 Regular member

Trophy Points:
    26
    Niin missähän vika kun ei näy kuva TV Out jutussa mutta ääni kuuluu?

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Minkäläiset kytkennät/johhdot käytössä ja asetukset?

3. Casepri70

Casepri70 Regular member

Trophy Points:
    26
  4. Maake53

Maake53 Regular member

Trophy Points:
    26
    Mulla sama homma..Näyttis Geforce 6600GT ja ei saa säätää mitään asetuksia.Niinkuin sanoit ei vissiin tunnista TVtä.Alkaa kyl mennä hermo kun ei mikään auta..:/

5. Maake53

Maake53 Regular member

Trophy Points:
    26
    No nyt on äänet ja kuva mutta kuva on mustavalkonen..katoin tosta oppaasta noi ohjeet mutta kun laittaa komposiitti ulostulona niin kuvaan tulee värit mutta se vain välkähtää ja sitten ei näy mitään..?!?..mikähän mättää??

6. flabs

flabs Member

Trophy Points:
    16
    Eli mulla on toi 6600GT kans ja mulla toimii siten ku säätää näytönohjaimen asetuksista kaksi näyttöä (näyttö ja TV) ja laittaa ne clone-tilaan.. sitten vielä pitää laittaa primary displayksi se TV niin sitten ei näy kuva näytössä mutta TV:ssä kyllä... sen jälkeen vaan vaihtaa takas...

7. REDemptio

REDemptio Member

Trophy Points:
    16
    Itselläkin 6600 GT ja kuvan saan ainoastaan, kun laitan s-videon tai automaattisen valinnan päälle, mutta mustavalkoisena. Minulla kuitenkin on komposiitti ja, kun laitan sen kuvaa ei näy ollenkaan.

Koitin laittaa tvn ensisijaiseksi, mutta minulla se ei muuttanut muuta, kuin näytön ja tvn resoluutiota.

Vähän tässä alkaa mennä hermot, kun mitä uudempaa näytönohjainta olen käyttänyt sitä huonommin tv-ulostulo on toiminut. GF2:lla toimi kuin unelma. En sitten tiedä toimisiko tuo s-video eli pitäisikö ostaa vihdoinkin uusi televisio.

8. Sakarias

Sakarias Active member

Trophy Points:
    68
    Muistakaa, että kaikki TV:n scart paikat ei tue s-vhs signaalia.
    ja niitä AV-kanavia kannattaa napsutella eteenpäin. Eka valinta voi olla composiitti ja vasta seuraava s-vhs. Ja värit näkyy!! Näin ainakin mun TV:ssä.

Myös muita ajureita voi kokeilla. Googlella löytyy...

Itsekin olen ajatellut hankkia moisen kortin Ti 4200 tilalle, jossa TV-out toimii hyvin. Mutta nyt alkaa epäillyttää...

Last edited: Jun 12, 2005

Share This Page