GeForce 7200 GS ei tunnista tv:tä

Discussion in 'TV-out -ongelmat ja -keskustelu' started by abasement, Sep 19, 2007.

1. abasement

abasement Member

Trophy Points:
    11
    Mulla on tollanen ongelma näyttiksessä.
    Eli kortti on GF 7200 GS (PCI-E). Kortissa on 4-napainen S-Videoliitin.
    Näyttönä putkimalli ja tarttis saaha videot hilirimpsiksen töllöön.
    Käyttis on WinXP Pro.
    Kortti ei tunnu tunnistavan näyttöä, vaikkakin, kun laitan tv:n ainoaksi näytöksi se sitten toimii !!
    Laitteen asetuksia muokkaamalla ei pysty valitsemaan Dualview päälle, minkä voitte nähdä seuraavista kuvista.

Kuvan siis saa töllöön(mutta silloin sammuu näyttö), mistä voisi arvella että kaapeli ainakin on ehjä.
    Aiemmat GF kortit mitä mulla on ollut, ovat näyttäneet tv:ssä kuvaa samantien kun koneen käynnistää, tämä ei inahdakaan.
    Ja kyllä, olen kokeillut useita ajureita vanhimmasta(94.24), missä tuki kortilleni on, uusimpaan(162.18) ja ainoa ero noissa näytti olevan , että uudemmissa on ihan paska käyttöliittymä, ainakin minun mielestäni.
    Kortti on vielä uusi ja jos tuo on vika voin sen onneksi palauttaa myyjälle, mutta kiinnostaa vaan pirusti tietää tällaisista jutuista ja ongelmanratkaisuista.
    Sitten toki kävi mielessä, että voisiko noissa olla sellasia "bugeja" että toimivat kunnolla vain vistassa tai media centerissä...

Ja pahoittelut isoista kuvista, ei vaan enää jaksa säätää

2. Goldaron

Goldaron Member

Trophy Points:
    16
    Itellä taas tuo 7300gs pci e ja 4 pinnanen liitin enkä saa sitä näkymään meidän telkussa. Tosin siinä on 7 pin liitin mutta eikö myös 4 pinnaisen saa liitettyä kyseiseen laitokseen vai pitääkö hankkia kaapeli jossa menee tuo 4----------7?? o_O kertokaa ihmeessä tyhmemmälle

3. abasement

abasement Member

Trophy Points:
    11
    Selailin taas intterwebbiä ja nyt tais syy löytyä..
    mulla on tällanen emo: ASUS M2NPV-MX
    ja siinä nForce 430 piirisarja, sekä GF 6150 näyttis integroituna.
    BIOSista olen ton 6150:n disabloinut, mutta silti luulen että toi piirisarja sotkee dualviewiä.
    Koetan paneutua lisää asiaan.
    Kertokaahan muutkin millaset emot, piirit ja nimenomaan onko integroitu näyttis...

--
    Andy

4. abasement

abasement Member

Trophy Points:
    11
    Ongelma ratkaistu.
    Osa GF näyttiksistä vaatii dualviewiin, että DVI liittimeen on kytketty joku näyttö.
    Ostin sovitepalan DVI-RGB ja nyt toimii niinku pitääkin

Share This Page