Onko tästä kortista edes mahdollista saada tv-out kuvaa ilman helvetinmoista kikkailua?? työpöydän saan tv ruudulle mutta ei muuta... media player classicilla sain videokuvan näkymään mutta silloin piti muutta pc:n näytönkin resoluutiot pienimmälle mahdolliselle... miten voi olla mahdollista, kun kuitenkin näyttiksen asetuksista voi määrittää molemmille näytöille omat resoluutiot...? kone on yhdistetty telkkariin s-video johdolla.
itekkin olen taistellu saman ongelman kanssa,jos laittaa klooni tilaan niin sillon se tiputtaa resoluution automaattisesti näytössä alas,johonkin 1280x768 kun normaalisti pidän 22 tuumasessa näytössä 1680x1050 . aino miten sen saa järkevästi on laittaa se Dualview tilaan ja sit avata leffan ja siirtää sen TV:seen,ottamalla siitä "kiinni" ja "heittämällä" se reunan yli TV:seen .ja sit laittamalla se kokonäyttö tilaan.olen huomannu että silleen on kaikkein helpointa,hommasin DVI>VGA piuhan,mutta siinä on aivan samalla lailla kuin s-video piuhassa säädöt,ainoa ero on et kuvan laatu on parempi ja mulla s-video tahto "hävittää" television aina välillä ,ton DVI > VGA piuhan kanssa ei ole ollut sitä ongelmaa,mulla oli aikasemmin GF6600 GT ja XP niin siinä sai laitettua klooni tilaan isoilla resoilla ja siinä oli valikko missä pysty valita että videot avataan televisiossa automaattisesti koko näytöllä,mutta nyt uudemmassa 8800 GT ei ole sitä mahdollisuutta. EDIT:niin koska sulla näkyy se työpöytä niin sit sulla on todennäkösesti dualview tilassa,koita ottaa siitä leffasta kiinni ja siirrä se näytön reunan yli sinne televisioon ja sit muutat sen koko näyttö tilaan siitä soittimesta,se on helpompi käyttää semmosta soitinta missä on se säätöpaneeli kuvan kanssa erikseen niin sun ei tarvitse siirtää kuin sen kuvan sinne reunan yli tv:seen ja siitä näytölle jäävästä paneelista sit säätää sitä,muistat vaan aina kun lopetat leffan katselun "vetää" sen kuvan takasin näytölle,muuten se aukeaa siellä televisiossa ensi kerralla
no ei oo liian helpoksi tehty kyllä.... ei uskois että, päivitin näytönohjaimen uudempaan... vanhan kanssa ei tarvinnu kikkailla mitenkään, ei niinku yhtään mitenkään
Vanhemmissa nvidian paneli ajureissa oli sellainen säätö tolle s-vodeolle että default fullscreen playback: display 1 tai 2. Tuonku valitis display 2 niin ainakun käynnisti monitorissa jonkun videon ni s-video alku fullscreenissä töllössä. Töllö piti olla cloonitilassa tosin. Ja sil ei ole välii mikä reso töllös oli jos kuitenki nvidian ajurit muutti playbackin fullscreeniksi monitor 2:lle
JOo eli tuossa mun poustissa on ongelmana itellä se että 8 sarjan korteissa nvidia positi fullscreen video mirror ominaisuuden, koska vistassa ja windowsissa on joku copy protection juttu eikä kortit toimi sen kanssa. Mutta eipä toimi 8 sarjan kortit edes XP kanssa full screen mirrorina. Eli monitori on 8 sarjan korteilla pakko laittaa dual view, ja raahata videot ulostuloon ja sitten tupla klikata soitinta et se menee sen monitorin fullscreeniin. S-video ulostuloa voi dual view tilassa säätää sitä kokoa niillä nvidian paneelissa olevilla säätöominaisuuksilla, jolloin suurin hyöty s-videosta saadaan ulos. En tiedä sitten tukeeko s-video laajkuva resoluutiota vaan pelkkiä 4:3
Eli jos käytät s-videota ni homma 6 tai 7 sarjan halpis kortti ja sen ajuri cd pitäis osasta full screen video mirrorin 2 devicelle.
Just...mulla aivan sama ongelma easynote läppärin, geforcego 7400:n ja vistan kanssa. puuttuu nämä kokonäytön tila asetukset vistassa kokonaan, kolmea erillaista ajuria koittanut eikä millään kyseistä toimintoa saa. P:stä koko vista. jos joku saanut kloonina toimimaan niin äkkiä infoa?