huhhuh mistäs sitä taas alottas... alkaa hieman pelihousut repeilemään.. eli näytönohjaimen ajurien päivityksen jälkeen ei enää tv-out juurikaan toimi.. ennen toimi dualview-mode muttei clone. nyttei enää sekään. kun laittaa asetukset kuntoon (clone/pal-b/s-video) niin aluksi toimii kaikki hyvin ja kuva näkyy oikein telkkarissa mutta kun yrittää laittaa jonkun videon pyörimään niin telkkari vaihtuu lumisateelle/häiriökuvaan ja pc:n näyttöasetukset automaattisesti dualviewiksi. vaikka videon sulkee jää telkkariin lumisade. ja kun yrittää dualview-modessa vaihtaa signaalin pal-b:ksi niin näyttö välkkyy pari kertaa ja asetukset menee takaisin NTSC kohtaan. kone on hp:n pavilion kannettava ja näytönohjain Geforce Go 7200 (ajurit v.86.38) ja ihmetyttää ettei nvidian sivuilta imuroidut ajurit löydä näyttistäni vaan joudun imuroimaan ne windows updaten kautta.
Sinuna koittaisisin hakea vielä NVdian sivuilta noita ajureita. Kyllä sieltä jotkin ajurit passaan ja toimii. En yhtään ihmettele että vikaa on kerta windows updaten kautta haetut ajurit käytössä
Hae ajurit tuon kannettavan kotisivuilta tai sitten modaat itse nuo NVIDIA:n ajurit sopiviksi. http://www.laptopvideo2go.com/
oioioi.. mahtavaa. tuolta LTV2G:sta löyty ajurit.. joutu kokeilee parit eri versiot mutta löytyhän lopulta ja nyt (ainaki toistaseks) pelittää. suurkiitokset erityisesti agentille että ohjasit oikeaan suuntaan.
Mulla on sama ongelma. Kuva ei näy telkussa. Mikä käyttis teillä on? mulla windows XP media center edition. Mutta en löydä mitään toimivia ajureita. Pitääkö mun vaihtaa Vistaa, jotta saisin päivitettyä GeForcen ajurit?
Minäkään en saanut millään ilveellä S-videon kautta kuvaa televisioon. En millään ajurilla enkä asetuksella, ilmeisesti yleistä (?) tällä HP Pavilion zv6158 mallilla, jossa on siis GeForce 7200 näyttis. Menin ja ostin tavallisen vga-kaapelin ja toimi laakista!
mä sain S-videon toimiiin kun asensin vanhemmat ajurit mitä koneessa oli valmiina kaupasta ostettuna. Nyt kaikki pelaa kans todella hienosti. Harmi vain kun uusia ajureita ei vissiin tehdä windows XP Media Center Editioniin... kaikki uudet on vain Vistalle.