Elikkä tarkotus olisi kellottaa kyseinen näytönohjain ja tarvitsisin apua kyseiseen hommaan. Eli olen käyttänyt Vtune ohjelmaa ja nvidia inspectoria. Elikkä näyttis on alkuperäisenä seuraavanlainen: GPU Clock - 900mhz Memory Clock - 2052mhz Shader Clock - 1800mhz Voltage - 1.100V inspectorilla nostin kelloja seuraavanlaisesti GPU Clock - 953mhz Memory Clock - 2159mhz Shader Clock - 1906mhz Voltage - 1.100V eli en tehnyt mitään. Eli uskaltaako noita vielä nostaa vai täytyykö mun laskee niitä? Lämmöt pysyy bf3 high asetuksilla pelattaessa 75c tienoilla. fps keskimäärin 36 Prosessori Intel i5-2500k muistia 8gt ja virtalähde muistaakseni 550 by the way tuo geforce on iha paska..... D haluun lisää tehoja siihe! ja joo kaupasta saa lisää tehoa ku ostaa paremman näyttiksen...
No eipä suuresti yllätä. Rakettia siitä ei tule vaikka typellä hieros. Näyttis kestää kyllä 100 asteen lämpöjä mutta suosittelisin että pysyttelet alle 90c lämpötiloissa. Joten jatka niin pitkälle kuin pääset. Kyllä kortti laskee kelloja jos se alkaa olla sitä mieltä että se paistuu Pitäs tuon piirin gigaan asti venyä ellei ihan kura yksilö ole sattunu kohdalle. http://plaza.fi/s/f/editor/attachments/550oc_iso.jpg
Itellä ollu GTX550 samallaisella coolerilla mikä gtx 200 sarjassa ja olihan se loso vaikka kuinka kellottelit
Mul o toi näyttis EVGA:n valmistama ja kokeillu kellotella uusimmilla Softilla. Core clock 1000Mhz on mulla maksimi, että kestää testit. Toihan on jo ylikellotettu malli tehtaalta. Muistin panin 2399MHz, ni oli niinku maksimi. Sain 3Dmarkisssa 2883 pisteet. Mutta oon huomannu, että kun pelaa noilla ylikellotus asetuksilla, ni kuumenee ihan turhaan ja pelit jopa tökkii enenmmän, ku tehdas astuksilla. Välillä kaatuu koko paska. Ajattelin ostaa toisen tollasen paskan ja iskee ne rinnakkain, jos sillä sais tehoja lisää tuntuvasti.... nii voltit oli 1150mv