Juu elikkäs kumpi noista pelaamiseen olisi hyvä? Siis ihan Mw3, Assasins creed revelations, Bf3 Ja muutenkin hieman enemmän tehoa vaativiin peleihin olisi parempi?
Ton 550 hinnalla saisi varmaankin Radeon 6850, joka taitaa päihittää molemmat pelinopeudessa, jos et ole merkkiuskollinen.
Täysillä ei mitään mahdollisuuksia.. High-asetuksillakin tekee tiukkaa saada 30fps. http://www.bit-tech.net/hardware/2011/11/10/battlefield-3-technical-analysis/4 sitten vielä muistetaan että moninpeli on vaativampi niin ei noi fps:ät ainakaan paremmaks muutu.
näyttiksen prosessori itsessään ja vähäinen cuda-ytimien määrä. Se ei vain ole high-end näyttis, vaan enemmän Mid end näyttis. Olettaen että jos sinulla olisi joku i7 kuusiydin alla, voisit saada 1080p resolla täysillä asetuksilla about sen 15fps average tolla BF3sessa.
Jos tuplis pentiumilla ja asuksen gts 450 pyörii higheillä hyvin mutta tuo gts 450 on kyllä aika lailla saman tehonen ku gtx 550
tämä ^ BC2 menee 1920*1080 resolla 4xAA, 16xAF, high asetuksilla GTS450:llä ~30fps AVG kun GTX550 Ti menee vastaavilla asetuksilla ~38fps AVG. Minimi fps lukemissa onkin sitten isompi ero. GTS450 min on 6 kun GTX550 Ti:ssä se on 27. GTS sarja on ollu, ja tulee olemaan ihan tomaatti kamaa. GTX sarjankin hitaimmat vehkeet on vielä ihan luumuja. Mutta toisille 30fps riittää. Itselle se on 1/3 osa siitä mitä pitäs.
jep, 30 fps minimi alkaa olla jo tuskastuttavaa. Koska käytännössä näyttöjen taajuus on 60hz on noin 50fps avg jo pelattava, en tosiaan ymmärrä miksi moni hihkuu että mun kannettava pyörittää bf3 täysillä, ok ehkä pyöriilin @720p low/mediumilla siedettävästi. Läppärit tulevat aina olemaan pelimaailman "syrjällä" huonon tuuletuksen ja komponenttien koko rajoitteen vuoksi.
Menee menee. Missä välissä olen sanonut ettei menisi. Esim GTX560 Ti 448 Cores kortilla pelaa jo ihan hyvin. GTS sarja on tarkoitettu niille jotka pelailee satunnaisesti tai eivät vaadi koneelta niin paljon. Itse olen pelannut jo vuosia pelejä maks asetuksilla joten tuollainen 30fps ei todellakaan edes menettele omaan makuun. Tämä on tottumis kysymys. Jos pahoitit mielesi siitä että sanoin oman mielipiteeni, on netti sinulle aivan väärä paikka.
"Pahoitit mielesi" Oletpas hauska. Eise mullekkaan mikkään 30fps riitä ja esimerkiks tuossa http://www.youtube.com/watch?v=N0Shq3l9Qeo menee ihan ok nuilla asetuksilla