hankin tossa tommosen Creativen GeForce 3 näyttiksen jossa on TV-out ja nyt kun yritn laittaa sitä päälle huomasin että siellä näytönohjaimen asetuksissa ei ole sitä nwiew valikkoa vaan siellä on vain näyttölaitteen valitseminen ja siitähän ei saa kloonia päälle, no enhän mä sitä kloonia mihinkään muuhun tarvi ku leffojen katseluun. eli voiko sitä video kuvaa siirtää TV:seen mitenkään muuten ku tvtoolilla(sammuttaa tän ykkös näytön kun se leffa rupee pyöriin ja mun näyttö ei varmaan kestä niitä matalia taajuuksia niin ei voi käyttää sitä dual wiewiä) tai pistämällä sitä TV:tä näytöksi. Oisko tolle näyttikselle jotai spesiaali ajureita tai jotain? kattelin tossa jotain WDM-ajureita mutta kun asensin ne niin se vaan ilmotteli jotain että uusi laite löydetty ja sen asennuksessa on jotain ongelmia ja silleen, enkä mä edes tiedä mikä toi WDM on kuhan vaan kokeilin
Mulla ei toimi Creativen Geforce3:n tv-outti jos käytän Nvidian omia drivereita. Mutta Creativen ajureilla se kyllä toimii. Ainoa ongelma on että ne alkaa olla tyyliin vuodelta miekka ja kivi.