tää voi kuulostaa tyhmältä, mutta haluaisin kellottaa näyttiksen, enkä tiedä oikee miten se tapahtuu. Voinko käyttää siihen tota Atitoolia tai rivatuneria vai jossaki voi suoraan ajureista kellottaa? Ja oon kuullu sellastaki ohjelmasta joka hakee suoraa parhaann kellotaajuuden? Ja mitkä hertsit ois hyvä laittaa että ei kone kaadu kokonaa? näyttis on Gigabyte Radeon HD 6850, onko ees mitää järkeä kellottaa? Sorkke jos tää on jotai yybernoobia.
Parhaimpia ohjelmia msi afterburner, 2.1.0 betassa löytyy jopa volttien säätö gpu:lle. Oma asuksen 6850 kulkee vakaasti 1010/1165 @ 1.23v EDIT: Kellotus tapahtuu aina omalla vastuulla, takuulle voit käytännössä sanoa hyvästit. EDIT2: typoja
meinaatko tota afterburneria? käykö tollanen 6850 kellotukseen? http://downloads.guru3d.com/Afterburner-2.1.0-Beta-6-download-2604.html#download
itelläni on kaks sapphiren 6850 korttia, koitin kellottaa 750/1000 --> 800/1060 ni heitti bsod ku avasinkaan furmarkin, varmaan joku muu kyllä potkas munille, kyllä sen kortin pitäis kellottua aika reipaasti oon pitäny ihan stokkikelloilla mut kahdella kortilla se onkin riittävästi onko kenelläkään kokemusta sapphiren kelloista?
Itselläni sapphiren kortti tossa hetki sitten oli. Kyllähän se on hyvä kellottumaan sekin. sasi vakaasti vedettyä 920mhz kellotaajuuksilla ilman ongelmia.
voitko kajtu antaa specsit volteista ym mitä käytit, en oo ite kellotellu kortteja enkä CPUta manuaalisesti, edellinen emokin anto vaa prosentuaalisen kellotuksen ja hoiti kaiken ite. sori ku menee vähän off topic btw, jostain syystä toi msi afterburner ei aukee mulla, latasin tuolta sen softan mut ku käynnistän installerin ni välähtää vaa commandline ja sit sammuu. ei muuta
Itseäniki kiinostaisi nuo voltit yms yms millä toimisi vakaasti. Vituttaa jos kosahtaa ja menee takuu sileäntien.
Komponentit on sit yksilöllisiä, käyttäkää muiden asetuksia vaan viitteellisinä ja kokeilkaa millä omat osanne toimii parhaiten.