Tällänen kone gigantista : http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/poytatietokoneet/ASM5800/acer-aspire-poytatietokone HUOM : Saan tietokoneen 479Eur hintaan! Ei olisi muuten mitään asiaakaan tuonne ostamaan pakettikonetta, mutta itse olen katsellut niin, ettei 500 euron hintaan käyttiksen kanssa konetta saa. Eli kertokaa tuolla hinnalla mitä olette mieltä. Tiedän, näyttis on ihan paska, mutta prossu ihan ok? Ite tossa videon editointiin ja pikku pelaamiseen oon ostelemassa. Katselin itse, jos osista ottaisin niin hyvän saa sillä 650 Eur hinnalla, johon ei ole nyt varaa. Näytönohjaimen voi varmaan päivittää sitten tuohon joskus? Esim : GTX 260? Vai tuleeko poweri vastaan, kun se on joku kiinanpommi 90% varmuudella. - Kiitos vastauksista jo etukäteen.
Aika kakka tuo kone. Prossu ei oo mikää parhaasta päästä. 6gb ramia et tee mitään. Suosittelisin kasaamaan koneen osista 500-650e =)
Ihan Ok kone, tosin LGA 775 kannalle kasattu jos prossua aiot joskus päivittää niin ei kannata tätä pakettia laittaa. Kuvan muokkaukseen yms? Mutta tosiaan itse kasaamalla saat paremman vehkeen.
Niin mutta kyllä jos ottaa vaikka q9550 niin sillä pärjää hyvän aikaa viä ja pääsee halvemmalla. =) Mutta totta jos aikoo päivittää viä niin sitten ei. Toisaalta miks päivitätä heti uus kone niin vanha on sitten vara koneena tai jtn.. E: öö? kuvan muokkaukseen 6gb ramia?
Ei mitään kuvan muokkausta harrasteta. Video editointia Sony vegasilla ja abodella kyllä, joten muistista on siinä hommassa hyötyä, muistakaa tuo 479 euron hinta koneessa, joten itse kasailin samankokoonpanon jimm`siltä, meni yli 700 euron. BTW, itsekasaamalla ei saanut minkäänlaista konetta 500Eur hintaan käyttiksen kanssa. Onko tossa prossussa muuten neljäydintä? Pikkupelaaminen on sitten tällästä : http://www.gamersfirst.com/warrock/?q=Requirements Nykyinen näytönohjaimeni : Geforce GO 7300 128MB, prossu joku intelin 1,6ghz. Onko tässä sitten suurta eroa?
ihan hyvä vaikka gigantista onki hinta 479 oikeesti? 6gb ram 4ydin prossu voi kellottaa hyvin. nvidia 230gt näyttis 1,5gb
Äkkisiltään kun katselee osia niin ihan OK kone hintaansa nähden. Selvää plussaa että koneessa on neliydin prossu sillä se on video editointiin ainoa oikea valinta.
Kuinkahan moni koneen ostaja edes kellottelee konetta? Ellei tiedä toisen mielipidettä niin aika rohkeaa väittää tätä liian isoksi miinukseksi. Poweri tuskin on kovinkaan erikoinen mutta on sen oltava kuitenkin riittävä tuolle kokoonpanolle. Ei sitä muuten myytäisi. Pakettikoneen hyvä puoli on vielä se että ei tarvitse tietää mikä osa koneesta on rikki jos se hajoaa. Laittaa vaan koko roskan takuuseen...
Joo eli en osaa/en halua edes kellotella konetta. Eipä kiinnosta se takuun heittäminen ikkunasta ulos. Aika peruskäyttöön kone tulossa, jos tällä kannettavalla on pärjätty : Prossu : Intel(R) Core(TM) T5500 @ 1,66GHZ, 980mhz Näyttis : Geforce GO 7300 128mb Muita specsejä en tiedä, mutta uskoisin, että aikalailla parantuu tuo kone tuosta?
Joo eli en osaa/en halua edes kellotella konetta. Eipä kiinnosta se takuun heittäminen ikkunasta ulos. Aika peruskäyttöön kone tulossa, jos tällä kannettavalla on pärjätty : Prossu : Intel(R) Core(TM) T5500 @ 1,66GHZ, 980mhz Näyttis : Geforce GO 7300 128mb Muita specsejä en tiedä, mutta uskoisin, että aikalailla parantuu tuo kone tuosta?
parantuu kone. Ja ei sen takuun pitäisi mennä vaikka kuinka kellottelisit, mutta paketti koneita vastaan olen silti ei oo iso vaiva kasauttaa tai kasata ite mielellään kasaa ite.