Gmail-osoite Live Messengeriin?

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by XshowS, Apr 11, 2008.

1. XshowS

XshowS Guest

Elikkä mulla on itselläni tuo Gmail-sähköpostiosoite, onko mahdollista päästä kirjautumaan sillä Windows Live messengeriin? Vai onko pakko tehdä joku hotmail-tili? En ainakaan nyt ole tuolla gmaililla päässyt, enkä kyllä aijo tehdä uusia sähköpostejakaa...
    Mikä olisi hyvä mese-ohjelma, että saisin tuon gmailin toimimaan, ja pystyisin olemaan yhteydessä hotmail-osoitteisiin?

2. Bluekkis

Bluekkis Active member

Trophy Points:
    66
    Mikkisoftan msn on tiukasti sidottu mikkisoftan omiin hommiin, hotmail on pakko olla sitä varten. Itse suosin sen takia googlen GTalk:ia vaikka monet kaverit on ollut käärmeissään kun olen heidät pakottanut sitäkin käyttämään, mutta periaatteelisesta syystä en mikkisoftan hommia käytä kuin pakosta. =) Jos haluaa sellaisen IM clientin jolla voi loggautua useaan eri palveluun niin Pidgin ( www.pidgin.im ) on ehdottomasti parhaasta päästä.

3. Quiote

Quiote Moderator Staff Member

Trophy Points:
    46
    Kyllä pitäisi pystyä, mulla esim. oli luukussa sähköposti ennen ja tuli tehtyä samalla osoitteella mese tunnus. Toimii.

4. Jake285

Jake285 Member

Trophy Points:
    16
    toimii kyllä, itelläkin on. etsi jostain tietoa miten se tehdään muuhun osoitteeseen niin se onnistuu, itse en nyt kerkeä etsiä..

5. TemeTee

TemeTee Regular member

Trophy Points:
    46
    Täällä on mullakin mese gmail osoitteella, taidettiin tehdä niin että mennään sinne missä normaalistikin tehdään meseosoite ja sitten "minulla on jo sähköposti" tms. Tällälailla itse sain toimimaan. Enää en tiedä toimiiko.

6. XshowS

XshowS Guest

Ääh. En jaksa enää yrittää tuota gmailia saada tohon messengeriin. Helpommalla pääsen kun teen vaan sen hotmail-tunnuksen. Kiitos kuitenkin avusta, mulla meni kyllä aika nopeasti pinna tässä hommassa.

EDIT: No löytyihän se, vihdoinkin! Ehdin kyllä jo tekeen uudet hotmail-tunnukset, mutta laitetaan tänne jos jollakulla muulla on sama onkelma.
    Elikkä Tänne, ja sieltä "Sing Up" ja siihen sitten "Yes, use my e-mail adress" ja "continue". Sitten kirjoitat kenttiin gmail-osoitteesi ja salasanan ja eteenpäin. Nyt pitäisi gmailin toimia Live mesessä.
    Löysin englannin kielisen ohjeen, mutta en ole vielä testannut. Testatkaa jos haluatte :).

Last edited by a moderator: Apr 11, 2008
  7. Bluekkis

Bluekkis Active member

Trophy Points:
    66
    njaha, kaippa mikkisofta tuon joskus on muuttanut, joskus ammoisina aatamin aikoina muistelen vieläkin että olisi ollut sidottuna hotmailiin tuokin. No.. eina oppii jotain uuttakin, silti en itse käytä kun on mikkisoftan palvelu. =P

Share This Page