Gnomen paneleista

Discussion in 'Linux -keskustelu' started by Carl0s-, Nov 13, 2005.

  1. Carl0s-

    Carl0s- Regular member

    Joined:
    Mar 23, 2005
    Messages:
    178
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Tuli tossa vahingossa unepöppörössä poistettua tuo gnomen "pääpaneeli" (yläpaneeli, jossa on sovellukset jnejne), saako tuota panelia palautettua jostain, jos saa niin miten?


    kts etukäteen...
     
  2. Faeryan

    Faeryan Regular member

    Joined:
    Oct 3, 2005
    Messages:
    282
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Mikäli olet sen poistanut, et saa sitä takaisin samanlaisena, koska se on hukannut kaikki siinä olleet objektit.
    Voit kuitenkin luoda uuden palkin painamalla siihen alhaalla olevaan palkkiin oikeaa nappia, ja valitsemalla Add new panel. Saatat joutua siirtelemään palkissa olevia objekteja että saat sitä varsinaista käyttämätöntä tilaa auki että pääset kiinni siihen itse palkkiin, etkä siinä oleviin objekteihin.
    Kun olet saanut palkin avattua voit oikealla napilla valikon kautta lisäillä siihen haluamasi objektit.

    Toinen vaihtoehto olisi instata gnome-panel uudestaan levyltä, mutta mikäs tuossa ensimmäisessä kun voi itse kustomoida sen miksi haluaa. Onnistuu toki toisellakin tavalla kustomointi, mutta se on eri asia mistä ja miten sen sieltä levyltä instaat.
     
  3. Carl0s-

    Carl0s- Regular member

    Joined:
    Mar 23, 2005
    Messages:
    178
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Hmm, jotenkin arvelinkin. Sain kyllä jo luotua uuden paneelin, johon sain ne "päävalikot", mutta jotenkin en vain saa paneelia istumaan. vaikka kuinka sen kokoa muuttelee, tuntuu se silti hyppäävän silmille... :(
     
  4. Faeryan

    Faeryan Regular member

    Joined:
    Oct 3, 2005
    Messages:
    282
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Itse käytän vain yhtä 28px leveätä paneelia alhaalla. Se täynnä kamaa ja sitten erillisillä Desktop appleteilla toteutettu kaikki ylimääräinen info ja seuranta.
     
  5. Carl0s-

    Carl0s- Regular member

    Joined:
    Mar 23, 2005
    Messages:
    178
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Mjoo, päädyin instaamaan gnomen uudestaan. Jotenkin tuo "vakio" gnome hivelee siinämäärin silmää, että kyllä vaiva kannatti... :)
     

Share This Page