Moro Elikkäs kun yritän asentaa google chromin nii kaikki menee hyvin aluks, mutta sitten tulee "asennusohjelmassa tapahtui virhe 3" klikkasin sitte "näytä ohjeita tähän ongelmaan" nii tulee tämä; http://yfrog.com/mh11604183j Sitten teen ohjeiden mukaan mutta "all programsis" ei ole google chromea, päätin sitten ettiä kovalevyltä hakusana "chrome" ei tullu yhtään mitään, sitten laitoin hakusanaksi "google" nii tuli tämä; http://yfrog.com/ndchraj Pitäisi varmaan myös mainita että olen manuaalisesti poistanut kovalevyltä jotai chrome nimisiä tiedostoja en muista mitä siitä on aikaa. Onko mitään ideoita? Kiitos Ja siirtäkää oikeeseen paikkaan jos tarvetta. Kts.
Koitin nytten ja se latas sen mut ei suostu asentaa. Tupla klikkasin sitä ja koitin myös "run as administrator" mut se ei vaa avaudu, vaikka odotan nii ei avaudu ikkunoita.
Saitko toimimaan. Sama homma täälläkin google romun kanssa, Koitin download sivuston ja googlen sivustolta ladata ainoastaan pikakuvake tuli työpöydälle mitään muuta ei sitten tapahtunutkaan. Lataus tulee,mutta ei asennu.
mites vikasietotila E: Lataa vaikka vanhempi versio tuolta downloadista ja kokeile sitä. Onko Java kunnossa
Ei mitään vaikutusta lataako vanhemman,vai uusimman version. Lataus tulee sisään,mutta ei asennu koneelle. Jawa ok. Jostain luin tälläistä. Viallinen installeri ei jostain syystä kykene lataamaan ohjelmaa, eikä itse selaimen päivitystyökalu myöskään.
Niin tiedä sitten oliskos tossa avastissa joku esto päällä,täytyneen vielä syventyä sen asetuksiin. Eihän tässä mitää vahinkoa ole päässyt tapahtumaan,onhan käytössä Opera & Firefox jotka toimivat hyvin. Olis ollut vaan hyvä koittaa tota uutta chromea,kun on kehuttu & ylistetty pilviin asti. Lisäys.Käyttis = Win-XP
Eihän palomuuri estä tuota asennusta? Korjatkaa jos olen väärässä muttaeikös tuo chrome ota nettiyhteyden kun asennus alkaa.
Kyllähän se ottaa, taitaa ladattakin ne "oikeat" asennustiedosto netistä. Eli taitaa palomuuri estää, ainakin itselläni toimi normaalisti asennus(download.fi)hetki sitten.
Chrome asentuu seuraavaan paikkaan: C:\Users\käyttäjä X\AppData\Local\Google\Chrome\Application Näin siis win seiskassa.