Hei, En tiiä onko tää oikea palsta tälle ja jos aiheesta on jo keskusteltu niin ohjaattehan mut ystävällisesti sinne Mutta siis, onko ihan oikeesti totta että Google pystyy tolleen kiristämään ihmisiä? Siis oon käyttänyt Gmailia montamonta vuotta ja sinne on kertynyt kaikenlaista tärkeääkin postia. Yhdistin nyt vasta Youtuben Google-tiliini, mutta menin erehdyksissäni laittamaan väärän syntymäajan sinne. No nyt vaaditaan joko kopiota henkilötodistuksesta tai maksua luottokortilla jotta uskovat että olen yli 13v ja tili voitais palauttaa. Muuten tili poistetaan käytöstä 29 päivän kuluttua, eikä sinne nytkään enää pääse. Mulla nousi heti karvat pystyyn tuosta, eli mitenhän on, oonko ylivarovainen ko epäilen ettei se voi ihan noin mennä vai annanko nyt vaan kaikkien postien, yhteystietojen ym. mennä tommosen mukana kankkulan kaivoon?? Tyhmä tietysti olen kun en oo kaikista ottanu varmuuskopiota.
Eli olet ollut yhteydessä tuonne? Ja selittänyt asiasi? Olisiko se nyt niin paha rasti ottaa henkilötodistuksesta kopio ja lähettää niille? PS. Ainahan on mahdollista, että välissä on ÖRKKI, joka sitä rahaa vaatii.... T: Vesku
http://fin.afterdawn.com/uutiset/artikkeli.cfm/2011/08/30/huijarit_saivat_googlen_ssl-varmenteen voipi liittyä asiaan myös.
Hei, Unohdin kiittää vastauksista! Sinne nyt kuitenkin meni mun Gmaili ja surutyö on jo tehty Eihän se sinänsä niin paha olis ollut kopioida henkkareita, mutta mieluummin kuitenkin suojelen sen verran yksityisyyttäni kuin sähköposteja tässä tapauksessa. Ja tuo SSL-juttu oli hyvä tietää, mutta en tiiä olisko ollut siitä kyse, ei tämä nyt ilmeisesti mitenkään harvinainen temppu Googlelta ollut. Että tästedes tärkeät viestit parempaan talteen. Mutta kiitti teille kuitenki!
Lienee sitten niin. No, enää se ei auta, oli sitten mikä käki hyvänsä. Mutta ihan vastaisuuden varalle, miten neuvoisitte mitä tän tyttörukan olis pitäny tehdä??