Miksi en saa Googlen kuvahaussa kuvia auki? Joskus aukee 1 tai 2 kuvaa ja sitten se loppuu. En saa siis katsottua niitä, kun pieninä siinä sivulla. Enkä saa tallennettua mitään kuvaa itselleni, jos vaikka haluaisin jotain FB:ssa jakaa. Jos valitsen kuvahaussa jonkin rajauksen, esim. keskikokoiset kuvat, keltaiset kuvat, valokuvasisältö, viimeisen viikon kuvat, jne. niin silloin ei aukene yksikään kuva ... Ennen kuva tuli suurempana ruutuna siihen näytölle ja pystyin sen tallentamaan ... Poistan selaustiedostot päivittäin. - Mulla on Internet Explorer. Tein myös Internet Explorer oletusasetusten palautuksen eilen. Ei auttanut asiaa. - Käytän normaalia Google-sivua (ei Google Chrome, ei Google+) - Mulla on Windows 7 Home Premium. - Kone on Acer Aspire 5542, 64-bittinen. Tämä vika tuli 2-3 viikko sitten, sitä ennen kaikki toimi hienosti. En ole ladannut mitään uusia ohjelmia. Mikä on vikana?
Oletko kokeillut muilla selaimilla, että onko sama ongelma? Selaustiedoista tuo tuskin johtuu, kun sanot poistaneesi ne joka päivä. Jos se johtuisi väliaikaisteidostoista ja evästeistä(selaustietoja nämäkin), olisi ongelma varmasti poistunut.
En haluaisi vaihtaa selainta. Kun tein Internet Explorerin oletusasetusten palautuksen, niin kaikki män ... salasanoja myöten ... Teen myös levyn uudellenjärjestämisen lähes päivittäin, niin että siinäkin pitäisi turhien juttujen poistua ... Mulla on uusi kannettava odottamassa tuolla käyttöönottamista, mutta kettuunnuin niin Windows 8:iin, että palasin käyttämään tätä vanhaa kannettavaani. Säästän rahaa ulkoisen kovalevyn ostamiseen, että saan kaikki tiedostoni varmasti talteen tältä vanhalta koneelta uudelle. Win 8:lla se ei ole varmaa ... Tekee ihmetouhuja esim. kuvien suhteen ... Tiedän, että pääsen siitä Win 8:n ällöruudukosta (= manipulointiruudukko!) kai eroon 8.1. päivityksellä ... ? Mulla ei ole kosketusnäyttöä, vaan käytän hiirtä edelleen. On niin paljon hommaa siinä uuden koneen käyttöönotossa että saa sen mieleisekseen. Tietoturvan (Welho) asennukset ja muut ... Ostin sellaisen piuhan, jolla saa tiedostot koneesta toiseen ... ? Ei vaan just nyt ole voimia kaikkeen ja tuollaiset Google kuvahaun vastoinkäymisetkin tuntuu juuri nyt tosi rasittavilta ... Kerran latasin Mozillan koneelleni ja monet jutut meni sekaisin siitä. Google Chrome on musta huono ... Kokeilin sitä silloin, kun se tuli. Siksi en haluaisi vaihtaa selainta. "Suosittuja selaimia ovat Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Safari ja Internet Explorer." Mitä näistä suositellaan ... Odottelen lisää neuvoja/apuja/vinkkejä teiltä ihmiset!
Tuskin tuo 8.1 tuo mitään uutta ja ihmeellistä... Asenna ilmainen Classic Shell, niin saata "Kusin" muutettua oikeaksi Kasiksi, eli sellaiseksi mikä sen piti olla heti. "Tiilipaska" jää silti vielä jonnekin taka-alalle ja sen saa esiin silloin harvoin kun sitä tarvii... Selaimena voi käyttää ihan mitä tykkää, jotkut käyttää Firefoxia jotkut Chromea ja jotkut IE:tä... Itse tykkään Firefoxista, joka on mielestäni parhaita kuhan muistaa asentaa muutaman lisäosan: Adblock+, kaikki mitä löytyy... Flashblock, niin voi läskit ladata silloin kun on aikaa katsella niitä... Add-on Compatibility Reporter, niin pysyy lisäosatkin päivitysvauhdissa mukana eikä selaimen päivitys "syö" sitä "must have" lisäosaa... T: Vesku
Vaihdoin selaimen Mozillaan ... Nyt toimii Googlen kuvahaku! Käytän Internet Exploreria ehkä kuitenkin vielä muihin juttuihin. Kiitos auttajille! Pus ja hali!