Kokeilin tuota GK ohjetta mutta siinäpä ilmeni ongelmia. Esim. pakkautuvuustestauksessa tuli jotain herjauksia ja sitten kun sen sai ohitettua niin Avisynth temppuili. Joku dll systeemi ei toimi.. Onx tietoo?
No nyt sain Gordian Knotin toimimaan. Kävin imuttamassa GK:n sivuilta uusimmat versiot. Rippaus ym. toimii, mutta ääni ei tule Dolby Digitaalina! Miten ihmeessä saatte äänen DD:nä? Olen tehnyt kirjaimellisesti ohjeen mukaan kaikki, mutta kun ei niin ei. Grrr!
Teillä joilla on toimivia DivX:iä joissa on Dolby Digital ääni, niin kysyisin: Ilmoittaako PowerDVD ääniformaatiksi Dolby Digital? Minulla se ilmoittaa vain että stereo..
Joo, näkyy mullakin näyttävän AC3-leffat stereona. Kyllä ne äänet on siinä leffassa AC3:na, jostain syystä vaan ei PowerDVD niin näytä. Kato vaikka Bsplayerillä, niin siellä lukee AC3.
Ahaa! No meneekös sinulla äänet vahvistimelle? Minulla menee äänet vahvistimelle digital outin kautta coaxi piuhalla. Jos katson DVD:tä (josssa siis DD ääni), niin PowerDVD näyttää että ääni on Dolby Digital ja samoin näyttää vahvistin.
Joo, BSPlayerillä alkoi pelittämään! Eli ACfiltteristä piti laittaa vielä tuo SPDIF speaker outputtiin niin äänet menee vahvarille oikein. Nyt vahvistin näyttää että Dolby Digital. Kiitos vinkistä! Semmonen pikku ongelma ois vielä, että jos ACFiltterissä on SPDIF päällä ja käytän PowerDVD:tä tai DivXPlayeriä niin kuuluu vaan tosi kova suhina (aivan kuin laittais kengän auto pakoputken eteen).