Gordian Knot ohje suomeksi? Halukkaita?

Discussion in 'Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta' started by Khauron, May 22, 2002.

1. Khauron

Khauron Moderator Staff Member

Trophy Points:
    68
    Nyt kun dRD:kin apua AD:lle pyyteli, niin onko halukkaita lukijoita / imuroijia, jos tekisin suositusta DVD -> Divx -softasta Gordian Knotista tänne Afterdawniin ohjeet? Eli softahan on tuolta Doom9:n kautta, ja ne siellä olevat ohjeet ovat mielestäni perseestä. Ja kun suurin osa tänne suuntautuvasta porukasta on default-usereita, niin he varmasti haluaisivat tämmöisen yksi-softa-tekee-kaiken -ohjeen lukea. Tämän jälkeen voisivat itse sitten jatkaa räpeltämistä...

Niin että halukkaita? Mielipiteitä asiasta? dRD?

2. taneli86

taneli86 Member

Trophy Points:
    16
    Minä ainakin haluaisin justiin räpeltää mahdollisimman helposti! Tehkää ne ohjeet!!

3. Khauron

Khauron Moderator Staff Member

Trophy Points:
    68
    No kyllä minä ohjeet voin kirjoittaa, jos dRD antaa pistää ne tänne sivuille... Ja minähän en kuulu AD:n porukkaan; olen vain forumeilla 8 tuntia / päivä. ;-)

4. dRD

dRD I hate titles Staff Member

Trophy Points:
    143
    Heh. Sain eka draftin yhdeltä forumeiden jampalta tuossa eilen GKnot -guideksi, nakkelen sen varmaan "afterdawn-generaattorin" läpi (eli muutan sitä 5x enemmän idiotproofiksi) ja käyn läpi hieman ko. guidea. Toivottavasti ensi viikolla saan jotain sivuille, sen jälkeen otetaan hyvinkin mielellään vastaan parannusehdotuksia.

Itselläni noiden DivX-guidejen naputtelu tuppaa jäämään tosi taka-alalle, kun päämielenkiinto on DVD-R ja SVCD nykyisin, joten kaikenlainen omatoimisuus on kannatettavaa (eli feedbackia, mailia siitä mitä guideja olisit valmis duunaamaan ja asiasta keskustellaan lisää) ja positiivista.

5. x86

x86 Guest

Niin olisko suom. kiel. ohjeita jo tullut? Entä onko missään vaikka enkun kielistä?

6. dRD

dRD I hate titles Staff Member

Trophy Points:
    143
    Yhdet suom. kiel. ohjeet ovat arvioitavana, mutta palautelaatikon määrä pyörii siinä puolen tuhannen hujakoilla, niin kaikessa kestää sen 2-4kk käsitellessä.

Share This Page