Eli käsittääkseni first pass toiminto menee läpi. siinä vaiheessa kun virtualdubmod ottaisin käyttöön tiedoston "leffa_movie.avi" ilmottaa virtualdubmod että ei löydä kyseistä tiedostoa. olen asentanut gordian knotin useampaan kertaan ja aina sama häly ruudulle tulee.kolmea leffaa olen kokeillu kääntää ja kaikilla sama juttu.rippaan ja tallennan kaikki tiedostot samaan kansioon aina.mikä hävittää tuon "_movie" tiedoston?
Jos ei ole pakko käyttää GK:ta niin kannattaa kokeilla AutoGK http://www.bitburners.com/option,com_smf...opic,592.msg777
juu tiedän kyllä tuon AutoGK:n mutta tykkään tuosta vanhemmasta tyylistä, saa itse puuttua kaiken laisiin säätöihin. ajattelin jos joku tietäisi.
Mä epäilen ettei kyseesä oo "leffa_movie.avi" tiedosto vaan "video.pass" tiedosto. Epäilen nimittäin, että yrität ripata Xvid formaattiin. Ton pystyy tarkistaan itse koodekin asetuksista, jos oikein muistan niin GK:issa tulee ennen rippauksen aloittamista se tarkistusikkuna josta pystyy tarkistamaan, että asetukset on kohdallaan. Siinä on napit firstpass ja secondpass. Niistä kun painelee niin aukeaa itse Xvid koodekin konffausikkuna. Encoding typen oikealla puolella on more nappula paina sitä ja tarkista, että molemmissa "passeissa" on sama stats fileen polku (XX/XX.pass), jos ei ole niin muuta se samaksi sillä ei oo valiä että missä se sijaittsee kunhan se on vaan molemmilla passeilla sama. Toi oli nyt vähän sekavasti selitetty, mutta kun mulla ei oo tällä koneellä saatavilla ko. ohjelmaa niin jouduin vetäseen ton ulkomuistista. Se muistan että GN hukkasi nimenomaan ton stats fileen aina välillä.
juu oli ne statsit samat, ja oikein xviddii yritän kääntää. ja hälyhän menee näin että [bold]VirtualDub Error. Cannot open file "leffa_movie.avi": Määritettyä tiedostoa ei löydy.[/bold]