Reilu 2v. vanhasta x360:sta (Date 22/11/2005)levisi ilmeisesti GPU(?) kun konsolista ei kuulu tai näy mitään. Kuvaan tuli ensin vihreää pikselimössöä ja boottauksen jälkeen ei enää signaalia lainkaan. Tuuletin kuulostaa toimivan vähän miten sattuu. Kannattaako tätä alkaa korjauttamaan (takuu ei voimassa) vai onko järkevämpi ostaa uusi Arcade? Itse olen liian käsi ja laiska kokeilemaan esim. x-clamp fixiä. Vanha kiintolevy sopinee heittämällä Arcadeen? Kiitos avusta!
Mikäs siitä on takuun syönyt? Jos koneessa palaa 3-punaista valoa niin takuu on kolme vuotta JOS takuusinetti on ehjä. Eli tässä tapauksessa kone kannattaa lähettää saksaan korjattavaksi. Jos takuuta ei ole, etkä jaksa itse viritellä, niin helpoimmalla pääset kun laitat vaikka huuto.nettiin myyntiin ilman kovalevyä ja ostat Arcaden tilalle ja isket vanhan kovalevyn Arcadeen kiinni, aivan niinkuin itsekin totesit.
Ei pala punaiset. Konsoli kyllä käynnistyy, mutta kuvaa tai ääntä ei tule ulos. Piuha ja TV kokeiltu ja ok. Sinetti on ehjä mutta ei taida olla kuittia olemassa kun se on joskus hobby hallista osarilla tilattu..
et tarvitse kuittia korjaukseen, konsolin ID:n mukaan katsovat milloin valmistettu(/tai milloin ostettu), kannattaa soittaa ja kysellä miten menee tuon kohdalla....