Eli haluaisin kyseiseen peliin 2005 vuoden kuskit ja radat ja tietysti kaikki oikeat autot ja kuvatkin, ja tuo homma pitäisi ilmesesti tehdä jollain editorilla ja olen yrittänytkin mutta en ole saannut mitään aikaseks, eli jos joku kertoisi ihan suomenkielellä miten saisin päivitettyä kyseisen pelin tähän nykyiseen aikaan niin olisin tosi kiitollinen
Tuolta löytyy aika kattava setti päivittämiseen. http://www.grandprixgames.org/?page=download&type=viewcat&t_id=20&pt_id=4
Niin kyllähän minäkin tuon sivun löysin mutta kun ongelma on siinä että mä en saa niitä toimimaan itse pelissä. eli suomeksi en osaa laittaa niitä tohon peliin, ja sitähän minä just kysyin että kuinka ne laitetaan?
No ainakin omassa toimi ihan copy/paste periaatteella.Nappasin ladatusta BAR-kansiosta tag.tiedostot (copy) ,peli hakemistosta GP4 cars,sieltä BAR kansio auki,(paste),haluatko korvata kaikki->kyllä ja voilà , hyvin toimii.
Jaa ja ei tarvinnut käyttää mitään editoria? no täytyy sit munkin kokeilla tota juttua eli tag tiedostot?
Siis ei minulta löydy pelin kansiosta mistään tommosta missä ois nuo kuljettajat.. eli on varmaan pakko laittaa jollakin editorilla ne?? vai??