Kaivelin kyseisen pelit kaapista taas laittaakseni koneelle, mutta sitten alko vaikeudet. Asennus meni hyvin ja päivitin 1.2 versioon, mutta kun pitäisi ajaa niin pyytää levyä koneeseen vaikka on, olikos tähän olemassa joku cräkki. Itellä ei kyllä mistään löydy. Nyt on apu tarpeen !! Oon koittanu kahlata nettiäkin mutta ei
Keskustelupalstan säännöt löytyy täältä -> http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/182741 Lue erityisesti kohta 4. Eli ei näitä viestejä tänne.
Varsinkin kun alkuperäinenkään peli ei asennuksen jälkeen kaipaa enää levyä. Ainakin jos kaikki pätsit; SpeedCpu yms. Ja aina voit ladata 2004 demon ja lisätä siihen kaikki radat - Voila!, sinulla on kokonainen peli.
No näköjään samat ongelmat jatkuu vaikka nyt on kyseessä alkuperäinen peli. Antaa säätää ratit ym. mutta kun pitäisi ajaa niin pyytää levyä koneeseen !! vaikka edellinen viesti sanoo että levyä ei asennuksen jälkeen tarvi. Kai tämä toimii xp:ssä ??
mulla oli samanlaisia ongelmia, mutta pienen tappelun jälkeen löysin siihen toimivan patchin...käyttiksenä on xp , eli jos et ole saanut ongelmaa ratkaistua niin pistä mulle privana.
Itse hommasin pelin huuto.netistä. Mielestäni siellä oli useampikin peli myynnissä, kannattaa katsoa.
Toivottavasti löytyy. Itellä on vaan ratin kans vähän ongelmia, joko toimii polkimet tai ratti, mutta yhtä aikaa ei milloinkaan