Hei mulla on sellanen ongelma GTA4n kanssa et kun pelaan peliä nii siel näkyy jotain ihmeen mustia roiskeita. Intel Core 2Duo E6600 2.4GHz ATI HD 4870 2GB 4Gb muistia WIN XP PRO 32-bittine
Social clubin kautta, joka tulee pelin mukana. Sinun täytyy kirjautua social clubiin tililläsi, millä peli on aktivoitu.
En oo yhtään varma. Chekkaile sieltä social clubin asetuksista, siellä kait jotain updatenappia tulee. myös muistaakseni pelin käynnistyessä (oikea versio) tulee update nappi ylös. Sattumoisin suojausohitetussa versiossa mahd. ei ole.
pelin käynnistyessä ei tullu ainakaa mitää ja RGSC sivuilta löytyi download ja gta 4 patch mut se oli jokin vanha patchi v. 1.0.0.4 tai joku sen tapane
Olen saanut korjattua noi musta roiske jutut piti vain laittaa CCC:stä mipmap-yksityiskohdat korkealle laadulle mut nyt oon törmänny uuteen ongelmaan välillä kun kruisailen autoilla rakennukset häviävät välillä ja tulevat saman tien takaisin ja samaa koko ajan. mitä pitäisi tehdä. Intel Core 2Duo E6600 2.4GHz Win XP pro 32-bit Ati HD4870 2GB 4Gb
Alotappa siitä että asennat ton uusimman patchin http://games.softpedia.com/get/Patch/Grand-Theft-Auto-IV-Patch.shtml ton lataat ja sitten asennat. gta 4 ekassa patchissa joka sulla luultavasti on, on hulluna bugeja ja lagaa vaikka menis koneen specsien puolesta yli.
Oon ladannu peliin 1.0.2. se eli pitääkö mun ladata nuo patchit järjestyksessä vai rittääkö että lataan 1.0.7.
Muistaakseni riittää jos lataat pelkän uusimman. Asennat sen asentamalla sen, ei siinä sen kummempia tarvita. Asensitko pelin itse? Ah, sitähän minäkin. Samoin asennat patchin.
tosta patchista et kumman asennan kun purin tuon patch kansion nii on vaihtoehtona: Title Update ja UpdateTitle
Kun käynnistin patch asennuksen tulee lukemaan et installation failed. Run setup to install patch. jelppiä kiitos
Kai avasit sen "UpdateTitle.exe" tiedoston? "TitleUpdate.msi":n kautta se ei muistaakseni asentanut sitä. Tuossa uusin päivitys: Grand Theft Auto IV Patch 7 -- Title Update v. 1.0.7.0 (English) -Pura .zip arkisto. -Kansiossa pitäisi olla 4 tiedostoa. (Media1.cab, Patch7Notes_EN.TXT, TitleUpdate.msi, UpdateTitle.exe) -Avaat sen "UpdateTitle.exe" tiedoston ja asennat. Jos käytät sitä Live juttua (HOME-näppäin avaa sen Live ikkunan, kun olet valikossa/pelaamassa), niin kirjautumisen jälkeen se kysyy haluatko ladata uusimman päivityksen (moninpeli ei toimi muuten).
Asensimpa tuon uuden patchin tuli ilmoitus et pitää poistaa RSSC no painoin kyllä ja sit tuli et haluatko poistaa kaikki sisältöön liittyvät jutut laitoin ''ei'' ja ny peli ei edes käynnisty. APUA kiitos!