Voiko Grand Theft Auto 2:ssa tallentaa pelin jossain, kun minulla ei ainakaan missään lue että "Save Game" tai "Load Game"???
Empä ole ihan varma, mutta 1:ssä ei ainakaan muistaakseni voinut tallentaa. Pelia pitää tahkota tunteja että saa riittävän pistemäärän (ja pääsee toiseen kaupunkiin). Kun on päässyt toiseen kaupunkiin niin se tallentuu. Edit: Ilmeisemmin pystyy sittenkin tallentamaan. Itse en tiedä miten, mutta tutkippa yhtä Faq:a niin saattaa selvitä. http://www.gamefaqs.com/
minun muistaakseni tallennus on mahdollista. Olikohan se niin että varasta itsellesi sellainen auto jossa on lautasantenni katolla. sitten aja vain aina sinne päin mihin antenni osoittaa niin pitäisi löytyä "jesus saves" niminen paikka. en ole aivan 100% varma tästä mutta muistaakseni näin oli. Ja tallennus muistaakseni maksoi vielä jonkin verran. en nyt muista paljon. mutta kokeile tätä.
ettii ton jesus saves paikan..löytää myös pelin mukana tulleen kartan avulla ja tallentaminen maksaa sitten 50,000 tai jotain sinnepäin, että sinne menee hyvin kerättyä rahaa ite menin aina mapin kerrallaan