mulla ois pikku probleema ton GTA 3 kanssa. ensinnäkin olen hakenut ne tiedostot ja muut cräkit jota tarttee ja sitten ku avaan pelin niin siihen tulee herja Pease insert Disc 2. tai ainaki jotain sinnepäin olen hakenut DC++ GTA 3 CD2 kansion la lisännyt sen sinne GTA 3 kansioon mutta ei toimi... CD2 kansion kamat on purettu.
Se peli varmankin toimii kun vaan laitat sen cd2:n sisään ja käynnistät pelin. Sen pelin musiikit sattuvat olemaan sillä kakkos levyllä eikä niitä ole tarkoituskaan kopioida asennusvaiheessa kiintolevylle.
Kysypä tota pelin tekijöiltä. Ne saattaa tietää vähän enemmän. Jos et jaksa käypä kaupasta ostamassa aidon version.
Siirrät ne audio-tiedostot(kaikki) sieltä cd kakkosesta(peli cd) cd ykkösen audio kansioon(siellä pitäis olla alunperin vain 2 tiedostoa)ja hankit crackin... Mulla ainaki rupes pelittään..
Pojat suosittelen tämän foorumin sääntöjen kertaamista ettei kukaan kärsi! http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Ketju oli jo muutaman viikon ollut rauhassa ni ei sitä pelkästään tuota varten olisi tarvinnut esille nostaa..