GTA 4 apuja (100% läpi)

Discussion in 'PS3' started by trage, May 22, 2008.

  1. trage

    trage Regular member

    Joined:
    Sep 15, 2007
    Messages:
    378
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Eli kysyisin mitä tarvitsee 100%läpi tiedän,että ainakin pikkutehtävät ja kysyisin myös sitä että missä niitä voi tehdä?ja näkeekö mistään mitä Stuntteja on tehnyt??
     
  2. eddison84

    eddison84 Regular member

    Joined:
    Feb 2, 2006
    Messages:
    707
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    tsekkaa: http://www.gta4.tv/100percent.php
    Noita stuntteja ei näe, mitä on tehnyt. Ne kannattais kaikki jättää tekemättä ensin ja sitten kerätä yhdellä kertaa, niin itse oon edellisissä GTAissa tehny aina. Sama pätee noiden pulujen metsästykseen. Netistä varmaan löytyy karttoja jo näiden kaikkien sijainneista.
     
  3. JugeliS

    JugeliS Regular member

    Joined:
    Nov 30, 2004
    Messages:
    224
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Pitää sen verran kysästä noista tehtävistä että toi steviestä että mulla ei oo tullu ku varmaan 5 viestiä siltä ja oon kaikki vieny eikä ole sen jälkeen tullu mitää ja tuolla on et sille pitää 30 autoo viedä. Mikähän siinäki on?
     
  4. trage

    trage Regular member

    Joined:
    Sep 15, 2007
    Messages:
    378
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Itse en ole saanut yhtään,mutta eikös nämä Stevienssin autot ole sellaisia että ne pitää löytää sillä kartalla??korjatkaa jos olen väärässä
     
  5. JugeliS

    JugeliS Regular member

    Joined:
    Nov 30, 2004
    Messages:
    224
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Se lähettää tekstiviestin autonkuvasta ja osotteen misä se on. Sitte pitää vaan itte löytää se. Ei tuu mitää apuja siihen. Tossa juuri on siitä kartasta apua mikä pelin mukana tuli. Itte oon menny pelin läpi ja oon silti vasta n70% pelannu sitä ni onko se sitte et noi stuntit, lintujen tapot kuuluu siihen?
     
  6. trage

    trage Regular member

    Joined:
    Sep 15, 2007
    Messages:
    378
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    100% tarvii ne tapot,Jacobin huumeet,Brucien auto kisat,,Brucien tuuning
    kaarat 10kpl,Stevie:en autot 30kpl,Poliisi(kaikilta saarilta 10 etsityimmät pitää tappaa),poliisi(Vigilante en osaa suomentaa,20 'current crimes'),Friend Special Abilities
    Get each of the friends "Like" percentage up to the following to unlock their special ability,Kaverit pitää viedä niihin paareihin ja niihin kaikilla eri jutut...laitan listan jos tarvitsee,vihreät pienet miehet kartalla(esim.jotkut pitää viedä kotiin jne.voin laittaa listan jos tarvitsee),Pulut 200 kpl,Stuntit 50 kpl ja tässä viimeinen
    Activities
    Complete all of the following objectives

    Beat a friend or random computer opponent at a game of Pool
    Beat a friend or random computer opponent at a game of Darts
    Beat a friend or random computer opponent at a FULL game of Bowling
    Beat the high score (get at least 11,000 points) on the QUB3D arcade game

    Itseäni en aijo noilla sterssata koska on juuri noita pelin "pidennyksiä"
     
    Last edited: Jun 8, 2008

Share This Page