mulla ois joululahja toiveena gta4 x-boxille mutta haluaisin siihen myös ne lisäosat. Eli kannattaisiko minun ostaa se Episodes From Libertycity vai gta4 ja ladata siihen lisäosat? ja voinko pelata episodes from libertyssä moninpeliä?
itselläni on toi episodes from libertycity ja lisäosat toimii hyvin ilman gta4 peliä, mutta en ole päässyt viel tolla lisäosa levyllä nettiin testaileen Jos et oo viel gta4 pelanu, niin kannattaaa se ostaa eka ja pelata se läpi ja sitten hommata lisäosat.
Episodes from Liberty City sisältää 2 julkaistua lisäosaa (The Lost and Damned, The Balland of Gay Tony), ei emopeliä. Pelaamiseen ei tarvita emopeliä, vaan siihen riittää EFLC:n levy. Jos lisäosat ostetaan ja ladataan Xbox marketista, niin silloin pelaamiseen tarvitaan emopeli.
Hankin GTA 4:n PC:lle ja nyt kun pelaan niin kuva lagittaa hirveästi. Kuvan liike etenee freimi kerrallaan. Mikä mahtaa olla vikana? Koneeni on kannettava HP Pavilion dv7 ja pyörittää hyvin CSSää mutta ei tätä.
GTA IV tarvitsee paaaaaljon enemmän tehoja kuin CSS. Ongelma on varmasti siinä että HP:si tehot eivät riitä. Hyvä myöskin huomata että tämä on XBOX-alue
Totta. CSS toimii vaikka 10 vuotta vanhalla nuhapumpulla, mutta mulla oli aika tehokas pelikone mutta ei silti GTA IV toiminut... Nyt ostin Xbox 360:n ja pelittää.