Eli olen koittanut asentaa GTA IV:n mutta se ilmoittaa, että Pyyntö epäonnistui I/O Laitevirheen vuoksi. Kokeilin meidän läppärillekin asentaa niin ilmoitti samaa. Mikähän vikana? Olen muuttanut asennuksen SETUP pikakuvakkeesta että windows vista service pack 2, koska IV:tä ei voi muuten asentaa Win7. E: http://www.youtube.com/watch?v=lA-o-xkqOzU&feature=youtu.be
Vika voi piillä siinä että olet asentanut samalta levyltä joskus toiselle koneelle. löysin tälläisen "ratkaisun" : "Guys if you have aproblem while installing gta iv and a it is asking for data 2 cab thats means the game is not been extracted so right click the two rar files and select a option extract here when it will be extracted download the game again and it will not show the error" Eli tuon mukaan sinun pitäisi itse purkaa ne rarit sinne kait?
Mistähän mä ne purkaisin? Olen tuon pelin joskus asentanut vanhalle koneelle, jota ei enään ole, niin onko mulla nyt sitte iha turha iv vai löytyykö ne "rarit" sieltä levyltä?
En ole täysin varma, pitäisi varmaan löytyä, itse ajattelin että neuvon antaja tarkoitti että purat ne asennuksen aikana itse eli menet levyn tiedostoihin ja laitat pura tänne/extract here? Tai sitten ensin teet sen ja sitten koitat asentaa, mielesäni tarkoitti kyllä ekaa vaihtoehtoa.. E: Tai vaihtoehtoisesti voit kokeilla asennuksen aikana esim mennä sinne levylle ja purkaa vain sen data2.cabin itse, sen pitäisi siellä kyllä olla..