Asensin juuri pitkästä aikaa uudestaan GTA IV:n koneelleni. Eli ongelmana on että uuden patchin (1.0.7.0) asennuksen jälkeen peli ei enää suostu käynnistymään. Avaa kyllä Rgsc ja käyttäjänimi ja salasana menee oikein, sitten kursorin vieressä pyörii vähän aikaa levyn kuva ja sitten mitään ei tapahdu?? :O Olen nyt 5 krt asentanut pelin uudelleen, käynnistänyt konetta uudelleen, aina sama ongelma. Vanhemmilla patcheillä kyllä käynnistyy mutta sitten Live ei anna tallentaa peliä. Kun olen purkanut tiedostot pitääkö ne pudottaa sinne rocstar kansioon vai riittääkö että ne ovat esim. työpöydällä omassa kansiossa? Ennen pyöri hyvin ja koneestakaan ei kyllä tuo käynnistys ole kiinni. Kellään neuvoja meinaan alkaa potuttamaan jo tää rassaaminen edes takas..
Minulla ollut täsmälleen sama ongelma. Peli pitää asentaa normaalisti ja käynnistää, kirjaudu sisään Games for Windows LIVE -palveluun. Tulee ilmoitus pelipäivityksestä. Noudata ruudulla olevia ohjelmia ja asenna päivitys. Pelissä on jokin bugi, koska päivitys ei noin vaan asennu.
Kiitos vastauksesta, mutta yritin kerran tehdä sen noin ja Games for Windows live ei suostunut asentamaan päivitystä, ilmoitti virheen että tarkista että olet yhteydessä nettiin vaikka netti toimii niinkuin pitääkin... EDIT: Nyt päivitin tuon Windows Liven, peli avautuu mutta ei anna yhdistää nettiin, virhekoodi 0x80151911, damn! # EDIT: Sain pelin toimimaan eli muillekin neuvoksi, asentakaa uusin päivitys Games For Windows LIVE:een, muuttakaa MTU 1500 ja päivittäkää modeemi uusimpaan versioonsa.. Kyllä pitäisi toimia =)
Morjesta. Tämä nyt ei ehkä kuulu tänne, mutta mikähän on ongelmana, kun herjaa koko pelin asennuksessa tälläistä: www.aijaa.com/0045810558745