Elikkäs tuli taas inspiraatiota ja asensin kyseisen pelin koneelleni, peli toimii hienosti mutta kun kirjaudun windows live idllä tai sillä xboxlive käyttäjällä, niin se sanoo et tunnistettu ja ladataanko uusin päivitys? painan kyllä ja lähtee lataan, ja asentaakin. sitten menen uudestaan peliin ja taas sama homma, ladataanko päivitys? (wtf?) ja tota tekee kokoajan, jolloin en saa päivitystä tai pääse pelaan omalla live tunnuksella. ja ongelma nro. kaksi. ennen olen voinut muokata (ennen koneen formatointia) esim handling.dat tiedostoa, jolloin sain esim auton meneen lujempaa, nytten kun muokkaan ni peli ei enää käynnisty jo yksikin arvo on vakiota erilailla? olen kokeillut monia modi ohjelmia mutta aina sama homma. ja olen kokeillut offline modessakin. Apua kaivataan!
Latasin uusimman patchin manuaalisesti ja asensin sen niin rupes homma pelittään. kauheeta säätöä kyllä taas, ymmärtäis jos olis laitoin peli, mutta miten valmiista pelistä pitää saada näin monimutkanen Mutta toivottavasti auttaa jotakuta.