GTA IV tökkiminen

Discussion in 'PC:n pelit' started by powerwear, May 1, 2010.

1. powerwear

powerwear Member

Trophy Points:
    11
    Terve!

Elikkäs minulla olisi sellainen ongelma että kyseinen peli tökkii pelatessa niin paljon että ei pysty ollenkaan pelaamaan ( pelin alussa autolla 20m matkan ajamiseen menee aikaa varmaan 20s). Pelin alussa kaikki videot ja muut pyörivät moitteetta mutta kun peli alkaa ja pitäisi ajaa autolla alkaa peli jumittamaan ihmeellisesti. Jos hiirtä pyörittää niin ei tapahdu mitään poikkeavaa vaan kaikki näkyy niinkuin pitääkin, muttakun auton rattia kääntää tai painaa kaasua pelin kuva jökkää noin 3s ajaksi jolloinka äänet kyllä kuuluvat. tämän jälkeen jos on lopettanut näppäinten painelun peli taas pyörii mutta heti kun alkaa ajamaan tai kävelemään alkaa jumitus.

Olen koittanu asentamalla uudestaan ja päivittämällä näyttiksen ajureita mutta ei ole ollut apua.

2. wasdasi

wasdasi Regular member

Trophy Points:
    48
    Mullakin oli sama ongelma atin uusilla ajureilla, näyttis 4850.
    Pistä vanhemmat ajurit. Ainakin 9.10 toimi normaalisti. Tällä hetkellä itsellä 9.12, mutta en ole vielä päässyt kokeilemaan mitenkä noilla toimii.

Last edited: May 1, 2010
  3. Havit

Havit Member

Trophy Points:
    11
    Itsellä oli sama ongelma, eli kun yritti vaikka autolla kääntyä niin pätkäs heti eikä pelaamisesta tullut mitään. Mutta se korjaantuu heti kun asennat uusimman GTA IV patchin. Muistaakseni GTA IV 1.0.4 on uusin PC patchi. Mulla näyttiksenä HD4850 uusimmat ajurit ja pyörii hyvin high asetuksilla. Eli päivitähän se GTA ensiksi.

4. stalacave

stalacave Regular member

Trophy Points:
    26
    Tais olla 6 patchikin jo julkastu, ite käytän 1.0.5 patchiä ja toimii niin hyvin kun tällä koneella voi toimia.

Edit: Nii ja shadowsit kannattaa laittaa off, tämän luin muualta.

Last edited: May 8, 2010

Share This Page