Tässä sain nyt SA:MP:n toimimaan, ja tuli mieleen että, a) Miten voi tehdä oman servun (laniin?) b) Miten pääsee toisen tyypin autoon heittämättä sitä ulos sieltä, eli siellä olisi sekä minä, että joku toinen c) Miten voi myydä esim. autoja? Ja mitä muuta kaikkea kivaa voi tehdä...?
servun tekoa en tiedä en ole kokeillut mutta autoon pääsee matkustajaks painamalla sitä nappii minkä olet laittanut "töötti" napiks eli mistä auto tööttää normaalisti se on caps lock tai g ja autoja voi myydä vain harvoissa servuissa
Sain jo ratkaistua b:n ja c:n Töötti mulla on sift eikä siitä mennyt mutta g:stä meni. Autonhan voi periaatteessa myydä, eli kirjoittaa /givecash <id> <summa>. Tuo servu vielä pitäisi tehdä
Onko tämä SA:MP ihan toimiva moninpeli modi, kun kaikki gta multiplayer modit mitä olen kokeillut, ovat olleet kouluasteikolla 4-6 arvoisia. Paljon bugeja? Lagittaa? Servuja jossa on pelaajia ja homma oikeasti toimii?
On toimiva. En oo vielä bugeja löytäny ja tän päivän oon pelannu (tai no joskus ku nousee autosta nii se sit on jossain parin metrin pääs autost) Ei lagita. Servuja on vaikka kuinka. Myös suomalaisia. Antaisin arvosanan 8½ tai 9-. On kuitenki SA niin paras moninpelinä
mutta tuohan tarkottaa että antaa rahaa toiselle ja tuo ominaisuus on monessakin servussa mutta missä servussa olet saanu myytyö auton kirjottamalla tuon komennon?