Morjens! Ongelmani on tämä en saa GTA SA:ssa ladattua tallennettua peliä. elikkä joka kerta pitää aloittaa peli aivan alusta. Kun tallentaa pelin niin peli kertoo että tallennus on onnistunut. mutta kun sen lataa niin tulee viesti: "save game corrupted" ja "Load Failed!there was an error while loading the current game. please check your savegame directory and try again" Tuommoista savegame kansiota/luetteloa taas en löydä mistään. olen tehnyt savegame kansiota ja laittanut sinne .set ja .b päätteiset tiedostot joitten luulen olevan se itse tallennus. mutta ei auta. yrittäisikö peli jotenkin väärän polun kautta ladata ne? en tiedä, apua kaivataan. toivon mukaan tästä nyt saa yhtään selvää mikä ongelma on, kun ensimmäistä kertaa kirjoittelen. kiitos jo etukäteen
Vaikka mulla onkin imutettu versio niin kyllä peli toimii ihan hyvin ja tellentuu ja latautuu ihan normaalisti....ja ainakin mulla tallennukset ovat automaattisesti siel c:\Documents and Settings\Käyttäjän nimi\Omat tiedostot....tuolla se on minulla ja se tuli automaattisesti...
Osta aito, jos auttais... Olen lukenut että joskus on ongelmana että GTA ei osaa lukea käyttäjänimeä (username) oikein. Eli rockstar mokas.
Mulla on aito versio. sehän tässä v*tuttaakin=( yritänki mennä palauttamaan tän jos sais viel 54.90 takasin verkkokaupasta. Sanokaa toki jos tulee mieleen jotain millä tän sais pelittämään.
Jos on erikoismerkkejä Windows käyttäjänimessä niin silloin saattaa olla ongelmia kun lataa tallennettua peliä. Tämä ongelma ei ole riippuvainen siitä "mistä" on pelinsä hankkinut, eli aivan turha on "mussuttaa" warettamisesta. ;-) Siihen varmaankin löytyy jo fixaus netistä, mutta ainahan voi muuttaa käyttäjänimen.
juuh. siinähän se vika olikin käyttiksessä oli väliviiva nimessä. nyt pelittää vallan mainiosti. Kyllä kerkeskin hermot mennä. kiitoos
Sori että en maininnu noista erioismerkeistä. En näköjään sit kirjottanut tarpeeksi tarkasti tosta merkkiasiasta... -MyMistake
nrautava. oisit sanonu vaan, ois säästyny 55 €. mut ei se haittaa. on tää sen verran hyvä peli et kelpaa tästä maksaakin.
Se on totta että se on helmi. Ite pelasin sen ps2 version läpi ja piti ostaa toi PC versio kanssa. Kyllä siinä päivät menee sitä jauhaessa...