mulla on gta san andreaksessa ongelma. siinä tulee siinä tanssi tehtävässä (tehdään og:lle) siinä yhtä äkkiä loppuu musiikki ja se ympyrä menee siitä pois onko teillä ollu semmosta ongelmaa?
Tehtävän nimi? Oletko varma että et vain painanut lopeta tehtävä painiketta tai saanut tarpeeksi huonoa tulosta? Koittanut mennä vähänmatkan päähän ja tulla takaisin?
tehtävän nimi on life`s a beach ja en mä siinä oo mitää painanu ku se häviää se ympyrä melkee heti.oon yrittääny ainaki sata kertaa mut kokoajan on sama ongelma.ääni ongelmiaki on ollu.
ei ku pääsiskin siinä tansimaan mut ku ei.on mulla ollu low ride kilpailussaki ongelma ku mä oon voitanu aina sen mutta sitte ku painaa enteriä nii se tulee ja sanoo et meni p*skasti.
Ekaksi -käytä muokkaa viestiä painiketta. se on se -merkki. Toiseksi Paljonko saat pisteitä? Oletko päivittänyt SA:n? Oletko laittanut mitää patchiä? Ja esim ajokisat voi tehdä ja aluesodat...(vai oliko myöhemmin... en muista)
emmä saa yhtää pistettä ku ei siinä ehi tanssia ku siinä ei voi ku siinähän se ongelma on x).enkä oo päivitelly.missä sitä voi päivittäää