Eli vikana olis sellanen että kyseisessä pelissä näkyy taivaalla ja kaikkialla muuallakin kohteissa grafiikka virheitä (värinää ja palikoita). Luulisin että vika on näytönohjaimessa mutta uusien 77.30 ajurien myötä tilanne ei muuttunut mitenkään. Ja näytönohjain oli Club3d Geforce 6800.
hyvä huomio! Modattu on 16/6 mutta ei kellotettu. Pitääpi kokeilla tuota! Mikäs tuossa modauksessa vois tehdä kun eihän tuo grafiikka moottori vaadi mitään ja muissa peleissä ei mitään ongelmia?!
Jos sä oot laittanu vahingossa semmosen koodin et kaikki näkyy vihreänä...ainakin PS2:sen San Andreaksessa on sellanen. Se pitäis saada pois kun tekee koodin uudelleen.
Aiheesta toiseen... Miten saisi saisi peliä säädettyä vähän kirkkaammalle kun näytöstä on namikat kaakossa, pelin oma brightness on täysillä ja vieläkin on liian tumma ruutu. Näyttiksenä 9800 Pro Atlantis.
fanittaja: tuo SA kyllä tukee vertex ja pixel shadereita jos näyttiksestä moiset löytyvät, esim. autolla nopeasti ajaessa kun tulee motion blur efekti ja kuumasta asfaltista ja palavista kappaleista tuleva Heat Haze efekti on toteutettu noilla. ezki82: powerstrip ohjelmaa kokeillut?
Jeps, tosiaan kiitokset Agentille. Vika oli tuossa kun modasin korttia rivatunerilla niin ilmeni että sen graffa ongelma aiheutti Pixel unit 3:n käyttöön otto eli se hw maskattu unitti! MIkähän tuohon on syy että juuri tuossa pelissä tulee grafiikka virheitä eikä missään muussa pelissä vaikka pelit käyttäisivätkin pixel shader tukea. Ongelmia ei myöskään näy yhdessäkään 3dmark testissä.
Se voi olla että tietyt operaatiot tuolla yksiköllä ei toimi oikein ja mikään muu kuin SA ei niitä käytä (eli kun noi Shaderit on ohjelmoitavia niin jokin käsky ei toimi oikein vaan suoltaa vääriä tuloksia ulos, niin kauan kuin tuota käskyä ei käytetä niin mitään virheitä ei näy).