Elikkäs, ostin ko pelin, enkä saa sitä toimimaan. Olen yrittänyt yhteensopivuustiloja, mutta kun yritän käynnistää pelin, ei tapahdu mitään... Ideoita/tietoa miten sen saa toimimaan vai toimiiko ollenkaan seiskalla?
Mulla on sellanen ongelma et peli kyl toimii tosi hyvin mutta hiiri ei toimi pelissä.. pitäiskö kokeilla toisella hiirellä vai mikä mahtaa olla ongelma. Alla win7 ultimate. Ja pelissä on uusin päivitys.
ei oikein ota tuulta alle käynnistyminen.. ei suostu päivittymäänkään. sulla on siis 1.01 siinä vai? oonkohan vaan liian väsyny jo näpertämään vai mistä kiikastaa?
Ongelman ratkaisua ei toki kannata kertoa jos vaikka joku toinen etsis samaan ongelmaan vastausta. Vaikkampa että oli asetuksista hiiri pois käytöstä? Edit: Mulla käytössä win7 32bit ja versio 1.00 gta:sta ja ei ole koskaan ollut mitään ongelmia.
32-bittisellä nyt voi toimiakin paremmin, 64-bittisellä on jo enemmän ongelmia. Juutupestakin kun kattoo jotain GTA: SA on Windows 7 watch it works!!! niin kuvauksesta saakin taas selville että on 32-bittinen versio.. Lähes kaikki avunpyynnöt ainakin koskee 64-bittistä seiskaa.. Kyllä sen saa toimimaan, kannattaa kokeilla näitä: Poistaa introvideot Lataa kaiken uusimmat (ajurit ja patchit) Suorittaa järjestelmänvalvojana kaikilla mahdollisilla tuetuilla yhteensopivuustiloilla Lataa crackin, useilla toimii niin (laillista kait, koska käyttää omaa, maksettua serialia?) Tai sitten, jos sulla on Windows 7 asennuslevy, niin kokeile tällänen perkele: Osta netistä XP 32-bit (15-30e), asenna se omalle osiolle, (bootattaessa valintaruutu käynnistääkö W7 vai WXP, 30s päästä jos ei manuaalisesti valitse käynnistää seiskan) ja asentaa andreasin XP:n osioon. Toimii satavarmasti, tosin W7 pitää ekaks poistaa ja asentaa uusiks jotta homma toimii kunnolla. E: Ja pelatessa kait olla XP päällä, eli jos pelaamisen jälkeen tahtoo seiskaan niin uudelleenkäynnistys
kiitos vinkeistä! crackin latasin ja sillä tuo sit pyörähti käyntiin ja hyvin toimi! hauskaa, että joutuu ostetun pelin kans noin tekemään