Kun käynnistän san andreasin, kuvaruudussa näkyy kaksi logoa ja sen jälkeen tulee musta ruutu, kuuluu "plom" ääni ja heittää takaisin windowsiin. Mitenhän tätä voisi kokeilla ratkaista? Olen kokeillut uusimpia ajureita sekä 4.9 catalystejä. Kokeilin myös poistaa vpu recoverin käytöstä. Documents - san andreas user files tms yritin poistaa gta-sa tiedostoa mutta sitä ei sielä vielä ole. Se ilmeisesti tulee sinne onnistuneen käynnistyksen jälkeen. Joillakin tyypeillä 4.9 ajureilla toimi mutta ei minulla, kaikilla sama homma. Directx 9.0c asennettu. Kokoonpano AMD xp 1700, muistia ~700 mb, radeon 9550. Kahlasin myös ulkomaisia sivustoja läpi missä oli vinkkejä ym mutta ne ei miula toimi. Kaikkialla sanoivat lähinnä noista samoista keinoista.
Sain toimimaan!!!!! ja homma meni näin: Patchi ei auttanut, tein kokonaan uuden asennuksen kokeilun jälkeen. Kokeilin myös gamecopyworld:n crash fix:iä mutta se ei auttanut. Olin pistänyt merkille aina pelin kaatumisen jälkeen käynnistä palkissa kellon vieressä sellaisen violetin kellon joka kuului reclock nimiselle ohjelmalle. Asensin sen joskus ja se vaikuttaa jotenkin leffojen katselussa bsplayerin kanssa. No, kello jäi palkkiin ja kun hiiren vei sen päälle, se katosi. Siitä ajattelin kokeilla poistamalla sen asennuksen ja sen jälkeen SAN ANDREAS KÄYNNISTYI KAATUMATTA!!!! Kokeilkaa muutkin ja kertokaa toimiko? Yhdessä välissä kokeilin myös patchia joka poistaa alusta jotain leffapätkiä, en tiedä olisiko sillä ollut vielä jotain vaikutusta.