Laittamaas mulle äkkiä linkki mistä sais viiruksettoman gta3 crackin. oon tunnnin ettiny semmosta sivuu mistä ei viiruksia ladatessa tuu. pitää tää huomenna jo kaverille palauttaa
Et tarvitse crakkia, kun ostat pelin kaupasta...Ja keskustelualueiden säänöt voisit lukasta..Eritoten kohta 4..
onko muka tuollainen crackin kyselykin kiellettyä? siis eihän kyseessä välttämättä ole piraattipeli vaan esimerkiksi itse monesti hommaan nocd crackin vaikka olisi aitopeli.. koska ei tarvitse siten vaihdella noita levyjä ja voi antaa vaikka kaverille lainaan sen
niinpä, mut ei tuolla gamecopywordlin sivuilla ollu crackkii. onko jollaki muulla sivuu? tai jos itellään on crackki gta 3:ses niin lähettäkää
Me elellään täällä näitten sääntöjen mukaan: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/182739 , lue eritoten kohta 4. - Eli kenkää tulee kokeneemmallekin jos aletaan täällä sinulle kräkkejä etsimään.
on kyllä aika outo homma kun ei saa piratismista puhuu, kun täällä on p2p opaskin ja waretuksesta puhutaan.
teballe tiedoksi että p2p opas on ohjelman käyttöön, eikä siihen miten sillä esim. etitään laitonta tavaraa.