No niin softa puolella olen täysin avuton, niinpä tarvitsen apua näinkin yksinkertaisessa asiassa. Minulla on GTX 460 uusimmat ajurit, mutta niillä ei voi katsoa blu-ray elokuvaaa power DVD 8 ohjelmalla. Luultavasti koska power dvd 8 ei ole uusimmasta päästä enään. Mitkä ovat uusimmista hiukan vanhemmat ajurit mistä löydän ne ja miten ne asennetaan. Voiko ne asentaa vanhojen päälle? Ainakin uusimmat pistin vanhojen päälle :S Kaikki muut toimii paitsi tuo power dvd 8 ohjelma sen iästä johtuen. btw. heikentävätkö vanhemmat ajurit suoritus kykyä?
Itse asiassa eivät. etsi interwebsistä listaa nvidian vanhemmista ohjaimista. vanhimmat ajurit mitä 460GTX tukee on 258.96, koska ajurituki 460GTXsälle tuli kyseisellä ajurilla. googlettele tuota ajuria ja lataile vaikka GURU3D sivuilta jos ei nvidian sivuilta löydy!
Ajurit Juu moro enhän minä niitä meinannut eka löytää kun suomella hain! Tai nämä... ei vaan ole 64 bittiselle. Voiko nuo vaan suoraa asentaa edellisten päälle?
Kannattaa tehdä siihen se puhdas asennus, eli kun asennat niin valitset mukautettu asennus ja laitat ruksin siihen "tee puhdas asennus" tms. ruutuun.
Okei, kunhan vain löytäisin oikeat ajurit, kun noita on niin paljon erilaisia... Mistä saan selville mitkä tällä hetkellä on, että onko varmasti uusimmat? Asennanko nämä? Jos nuo ovat uusimmat voisin varmuuden vuoksi niillä testata eka. Jos olenkin aimemmin päivittänyt vain directx, eikä vanhat mitkä lie beta ajurit tue blu-rayta. Teenkö näin? Onko mitään tärkeää mitä pitää ajurien asennuksessa huomioida?
Asensin ajurit ja edelliset poistu, mutta äänet ei toimi, koska ne edelliset ajurit lähti eikä mitään tullut tilalle! No niin pelleilin pari tuntia tän kanssa ja sain toimimaan. Kiitos avusta Edit. Saa nähä toimiiko blu-ray elokuvat tuolla power dvd 8 ohjelmalla nyt. Kyllä toimii kaikki toimii kiitos kiitos kiitos
Joo, minä tiedän vain rauta puolesta jotakin en muusta Nyt ei eräs 2004 vuoden peli ei toimi, muuta kuin 4:3 suhteella siihen apuja? ^^ Ajureita en voi vaihtaa, koska muuten elokuvat lakkaa toimimasta. Onko mitään yksinkertaista jippoa? Ärsyttää kun 2cm mustaa tilaa molemmilla puolilla.
nvidian control paneelista löytyy(ainakin atilla on) ja voithan pelissä vaihtaa resoluutiota/kuvasuhdetta?
Pelissä vaihtaminen ei auta. Täytyy kokeilla, mutta epäilen ^^ Peli on suunniteltu 4:3 näytölle, mutta beta ajurit osas vääntää koko ruudulle automaattisesti. Edit. Kiitos