elikkäs, koitin ettiä vastausta muualtakin enkä löytänyt täältäkään mitään. myönnän että aika kovat kellot on, mutta kiinnostuksesta aattelin lisätä voltteja, koska testeissä ja peleissä (pikkuvaatimuksellisissakin) alkaa välillä viiru jos toinenkin vilahtaa näytössä. Mihin voltteihin toi +75 viittaa... koska tiedän rajat mitä ylemmäs ei tolla kortilla kannata vetää, mutta en tiedä kuinka lähellä sitä jo ollaan edit: phailasin IMG tagin ni kuva jäi pois
Vähitellen nostat voltteja ja sitten kun loppuu virheet niin anna olla siinä, paljonkos ne sun hirmukellot on.
kuvassahan nuo nyt näkyy, mokasin kuvan lisäyksen äsken mutta nyt näkyy mulla on nyt core voltage +87 ja memory voltage +10. onko ehdotuksia, ja mitä se +(nro) tarkottaa siis 1.000 skaalalla
En kyllä osaa sanoa kun itelläni näkyy kyllä suoraan virtamäärä eikä noin että joku +75, menee ihan arvauksena että oisko toi sitten että toi +75 on niinku lisää voltteja niihin vakio voltteihin esim 1,5mv +0,75mv.
Klikkaa sitä Afterburnerin settings täppää.Sitten rasti sinne Unlock Voltage Monitoring kohtaan ja Unlock Voltage Control kohtaan.
se on jo, ei se siis se ongelma ollut, haluaisin vaan tietää mihin toi +75 lisää sen 0,075 koska kaikissa screenshoteissa muilla on siinä se 1.050 yms mutta mulla on +(numero)
niinku sanoin ni siinä on tod näk lisää se 0,75mv nosta sitä vaikka se 0,10 ja kato cpu id:llä se voltti määrä.
Ite pyörittelen 560Ti mallia 950mhz kelloilla ja ei minkäänsortin ongelmaa. Kellottu tuohon älyttömän helposti. Enempikin irtois, mutta mitäpä sitä suotta rääkkäämään enempää kun pelit toimii jo nyt tosi hienosti. BF3 pelatessa maksimilämmöt näyttiksellä 72. Kokeilin kerran 1000MHz kelloilla, toimi niilläkin. Tosin mitään furmarkkia en kyllä uskaltais kovin pitkään ajella...
mulla on asic arvot 60% ja fps tippuu kolmasosaan jos menee pienelläkin kellolla pitkään kovaa rasitusta, duunissa katotaan takuulausuntoa onneks