Eli siis saksan ebaysta oon katellu tällästä. Eli onko tästä mihinkään? Muisti: 8Gb DDR3 Näyttis: Geforcen GTX 570 Prossu: AMD Phenom II X6 Kiinto: 2TB Suoranaisesti toi tulee megaport.de:ltä mutta se on myynnissä ebayssa, eli kyseessä ei ole käytetty tai muuten epäilyttävä kone. Ja hintaa on vain vajaa 740e postikulujen kanssa. E: Ja on ihan pakko avautua Mä oon ihan helvetin tyhmä. Mä ostin viime kesänä jonkun acerin pakettipaskan joka on nyt viidettä kertaa huollos ja ne lähettää uuden koneen ku ollu 3 rautavikaa.Kone makso 680e ja jos oisin siihen satasen tai kaks lisänny ni oisin kyl pärjänny vähän pitemmälle ku nyt kohta rupee ottaan jo tehot kiinni. Eihän sitä silloin ajatellu ku piti vaa CS pyöriä.. E: Ja pitäs Codit pyörii recordausmieles ja uusimmat pelit pehmeesti. Mutta kun recordaan niin FPS ei tarvii olla mikään huikee, että ihan pelattava vaan.
Ekaksi siinä on sakunäppisleiska, eli jos vehjes on kannettava, sen voi kyllä vaihtaa, mutta tarvitaan uusi näppis... Tokaksi mukana tuleva käyttis on myös Saku-mallia, eli sekään ei ole välttämättä helpoimpia ja halvimpia vaihtaa... Muuten varmaan ihan asiapeli... T: Vesku
Joo katoin tota koppaa ja virtalähdettä sieltä nettisivuilt ni koppa on Aerocool Syclone II Tower tai NZXT Lexa S Tower riippuen kumman mallin otan koska toisessa on näyttiksenä GTX 570 ja toises HD 6970. Eli kumpi ois parempi. Ja se poweri on 750 wattii joka on ihan liikaa tiedän mutta sitä ei voi vaihtaa :/ Ja en tiiä miten ninjailen sen käyttiksen kaa :F E: Tää on vaan yks vaihtoehto koska en tiedä mitä paskaa ne acerilta lähettää mulle... E: Enää on kiinni siitä onko GTX 570 vai HD 6970 parempi.