Ongelmani on seuraava: Jos kellotan yhtään näytönohjaintani, BF3 kaatuu ainakin ensimmäisellä käynnistyskerralla. Muut pelit toimivat moitteettomasti, vaikka näytönohjainta on ylikellotettu. BF3 kyllä toimii normaalisti alkuperäisillä kellotaajuuksilla. Näytönohjaimena siis GTX570 Kellottamista olen harrastanut Afterburnerilla ja nVidia inspectorilla. Muilla samankaltaisia ongelmia? Ratkaisuja?
Älä käytä kellotuksessa kahta ohjelmaa päällekäin, sillä niiden ristiriidat voivat aiheuttaa kaatuilua. Kannattaa siis hoitaa kellotus pelkästään esim Afterburnerilla, ja uusimmilla päivityksillä.
Tarkoitin siis, että olen kokeillut ylikellotusta molemmilla ohjelmilla eri aikaan, mutta silti BF kaatuilee. En tietenkään päällekkäin käytä.
Vakiot: GPU 742 Memory 1900 Shader 1484 Nostin: GPU 797 Memory 1950 Shader 1594 Voltteihin en koskenut.
Jeps, mutta ongelmat hävinneet, kun nostaa vähän voltteja.Itse jouduin tekemään tuon,niin loppui kaatuilu vakiokelloilla.. Kokeile vaikka volteiksi 1020mv.Jos kaatuu niin vähän lisää.Tai pudota vähän kelloja.
Bf3 ultra asetuksilla kun ei vielä tuollakaan vakiona pyöri tarpeeks hyvin. Tai pyörii mutta alle 40fps alkaa omaan silmään jo tökkimään. Ja miksipä ei kannattas ottaa kaikkea tehoa irti. Vanhemmat pelit tottakai pyörii vakiollakin. Alottajan postaukseen, oma menee samoilla 0,988 vakiovolteilla 780Mhz. 24/7 käytössä olevat 850Mhz vaatii 1,013v.