GUIforDVD ja looppipätkä menuun

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by KIA, Feb 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KIA

KIA Member

Trophy Points:
    16
    Olen editoinut Topfieldistä ohjelmia ProjectX:llä ja tehnyt niistä sitten DVD-videoita. DVD:n tekemiseen olen käyttänyt GUIforDVDauthor -nimistä ohjelmaa, koska Nero 7 (jonka omistan) ei osaa tuoda (tai minä en osaa sitä oikein käyttää) tuon videokuvan lisäksi äänitiedostoa DVD:lle mukaan.

Tuossa GUIforDVDauthor -ohjelmassa olisi kiva saada menun taustalle pyörimään pieni loopattu videonpätkä. Projektin asetuksista sellaisen näyttäisi saavan, mutta toistaiseksi olen onnistunut vain saamaan ikään kuin introvideon, joka ensin katsotaan pakotetusti läpi ennen kuin nappulat valittavista kohtauksista tulevat näkyviin. Tarkoitus siis olisi, että tuo pikku pätkä pyörisi menussa taustalla koko ajan. Saako tuolla ohjelmalla sellaisen luotua ja miten se mahdollisesti tehdään?

Lukaisin läpi myös DVDAuthorGUI -oppaan, mutta se tuntuun varsinkin noiden nappien osalta olevan kovin hankala käyttää ja saan jatkuvasti erroreita noiden nappien osalta (ilmeisesti sijoittelu näytöllä ei pelitä).

Last edited: Feb 18, 2009
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page