Eli, jos krhm...hankkisin koneelleni guitar hero kolmosen, toimiiko ps3-guitar heron kitara koneella mitenkään? Langaton kitara usb-vastaanottimen kanssa siis. ainakin XP tunnistaa siellä usb game controllerin. ja lisäksi jos täällä pelaa muutkin gh3, olettekos kuinka hyviä? :O
juu elikkä kitara kyllä toimii koneessa mutta pitää lataa ajurit sille, eti googlesta "SIXAXIS Controller for Windows"
Ite oon xbox 360 langallisella kitaralla tota pelaillu. Ja hyvin pelittää Mediumilla pelannu jo läpi. Hardilla vasta 8 biisiä tahkonu. Dragonforcen biisiä en tosin ole vieläkään päässyt läpi mediumilla 95 % biisistä olen päässyt ja siihen kussut...
@kerbo Kerronpa tähän väliin, että PC-version mukana tuleva kitara on X360-kitara. Joten kai se toimii
OK, no etsin lisätietoja ja lataan ajurit ja pitäis vielä ladat..hankkia gh3 pc-versio. itse pelaan yleensä expertillä. gh3 hardilla läpi ja expertillä 38/43 biisiä päästy.
Jep. Mitenkäs muuten mulla se olis? Kerroin vain, että se xbox 360 langallinen toimii... Äijä on kunnon vasenniplaaja
no jaa-a expertillä menee aina 3 tähteä biiseistä(just ja just läpi) ja cliffs of dover meni ohjaimella läpi koska ohjaimella helpompaa. paitsi impulse expertillä kai paras ollu 90% notes hit. kitaralla. :> ja kukaan ei muuten seedaa mun gh kolmosta :<
Mie vedän yleensä Hardilla tai Expertillä. Hardilla oon vetävy pelin läpi ja Expertillä 25/48. Yleensä en pelaa GH3:sta vaan GH:WT:tä. Ja kyllä noi ajurit pitää ladata, että rupee workaamaan tietsikalla.
Expert läpi TTFAF soolon lopussa tipuin eli 83% pääsen biisin läpi. voisko nyt sanoa että olev vetänyt pelin läpi 5083%/5100% (noin)
Jos joku haluaisi tähän vielä tiivistää tyhmälle, et kumpi kitaroista olisi helpommin istutettavissa PC:n orjuuteen? Xboxin vai PS:n kitara? Ja minkä verran vaivaa pitää nähdä jos kyseisen tuotteen sijoittaa kyseiseen käyttöön? Eli, ajurit vai joku bluetooth -donglea vastaavaa laitteen ostamista yms.. ns. "iskusta" toimiva kitara kiinnostaa Tarkoitus olis naputella koneella tätä känni-iltojen viihdyttäjää..
Mitenköhän langaton kitara pelittää? Kun ei tiedä, et käyttääkö se jotain omaa vastaanotinta ja radioaaltoja vai sit joku bluetooth tms :? e: itse itselleni vastaten; langaton xboxin ohjain vaatii oman vastaanottimensa, mutta ongelma on sen suolainen hinta, koska ei pelkkää mokkulaa tahtonut löytää mistään, joten vaihtoehtona on ostaa langaton kitara +langaton ohjain, mikä on tarkoitettu PC:llekin ja täten kytkeä kitaransa PC:lle
Konekki ehtinyt hajota tässä välissä...mutta oman ps3 gh3 kitarani(langaton) vastaanotin meni jotenkin rikki, ja olen nyt päässyt gh3 expertillä läpi. (jösses) Joka tapauksessa mikäli saan jostakin uutta vastaanotinta niin kokeilen saada sitä toimimaan koneella ja pistän tänne mitä kävi.