Joo elikkä tullut sellanen ongelma kun pelaan kyseistä peliä niin välillä tapahtuu sellasta että välillä tulee se ääni että soittaa väärästä kohtaa vaikka soitakin täydellisesti. Luulin ensin, että sählään jotain, mutta kun kappaleessa tuli kohta missä ei pidä soittaa niin kitara itekseen alko "soittamaan itseään" eli kuuluu se ääni että kun soittaa "vapaita kieliä" ettei paina mitään väri nappulaa ja sitten siinä menee se monta nuottia on menny putkeen niin nollille. Ja nyt se on alkanu tekemää sitä melkein jokasen kappaleen kohdalla. Mistähän tällänen voisi johtua? Outoa eikö
Onko patterit loppu?? Mulla teki hiukan saman tapaisia juttuja ja uusien akkujen vaihto auttoi. Mulla teki kyllä vaan kerran tai kaks.. Luulis et menis toisin päin, et ku virta on vähissä ni jättäis nuotin kokonaan soittamatta. Mutta tiedä niistä. Tai sit lyöt sen päin lattiaa paskaks, niinku kunnon rock-tähdet
Olen samaan törmännyt. Vedätkö kättä soolonappien ohi? Välillä tuntuu, että käden vetäminen soolonappien yli, koskematta, antaa virhenuotin.
Voi olla että akutkin vähissä. Pitääkin pistää xbox ohjaimen se laturi kiinni ja kokeilla ja sitten vaikka akku patterit ostaa. Saako siihen muuten mitään akkua?